امروز خونه جاریم بودیم سر میز نهار جاریم گفت سحر جان چرا نمیخوری بکشم برات؟ گفتم نه مرسی من یکم چاق شدم بعد شوهرم گفت : عزیزم من تورو همه جوره دوست دارم. یهو مادر شوهرم واسه شوهرم چشم غره رفت به بچه های خواهر شوهرم اشاره کرد گفت زشته جلو بچه ها این حرفا رو نزنید😐حسادت کرده بنظرتون؟