2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظر من زنی که توی خونه پدری آرامش و خوشی بیشتری نسبت به الانش (خونه شوهر)داشته باشه . همسرش یک دردسر بزرگ براش حساب میاد.
آرام باش....خدای امروز،فردا هم هست....مطمئنم،تو هم مطمئن باش.
آرزو جون درسته خونه پدر یه چیز دیگه هست ولی خداییش این بی انصافیه که شوشوهامونو دردسر بزرگ خطاب کنیم

چه زن چه مرد گاهی وقتا اشتباه می کنند ولی خوب زن ها حساستر و زود رنج ترند مخصوصا که خونه باباشونم سوگلی باشند دیگه بدتر
ستاره آسمون خدارو شکر من کلا از خوانواده شوشو دورم

و چون عروس اول هم هستم و شوشو خواهری نداره نازم برای خانواده شوشو هم خریدار داره

و البته چون شوهر من از 20 سالگی تا الان که 32 ساله هست مستقل بوده کمتر مامانیه خدارو شکر بعضی وقتا هم مجبور می شم یه حال کوچولو ازش بگیرم
چه جوری عزیزم حال کوچولو میگیری ؟ من که تاحرف از مامان شوشو بزنم هلاک و کشته میشم تابرسه به حال و اون حالمومیگیره هلنا جونم من تو تاپیک اولم درد رو اشتباه تایپ کرده بودم برای همین دو تا تاپیک زدم بیا تو اون یکی جالبه
اگر مردی نتوونه همسرش رو خوشبخت کنه به نظر من دردسره . درسته که زن هم میتونه مقصر باشه و نقش زیادی داره ولی این مردا هستند که به خواستگاری میان و قول خوشبختی رو میدن. من اگه مرد بودم هیچوقت نمی ذاشتم که زنم ازم ناراضی باشه و همه کار میکردم تا طعم خوشی رو بچشه .
آرام باش....خدای امروز،فردا هم هست....مطمئنم،تو هم مطمئن باش.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز