2777
2789
عنوان

از زندگیم‌بریدم 😭😭😭

168 بازدید | 32 پست

۱۶ سالمه بخدا منم دلم یه زندگی آروم میخاد

خسته شدم از بی پولی از پدرم از همچی من مادرمو ۱۱ شالگی از دست دادم الانم هم درس میخونم هم نزدیک یکماهی هست کار میکنم تو املاک به امید وعده هاشون رفتم هنوز یه هزاری تو جیبم نیومده فقط تا فکر کنی رفته

باشگاه میرم از همونجا لباسام عوض میکنم میرم سر کار

بخدا خسته شدم بابام بازنشسته حقوقش زیادی پایینه

تک فرزندم اما کلا پولش به هیجا نمیرسه ماشینشم خرابه

ممکنه بزارتمون تو راه پول درست کردنشم نیست حتی پدرمم شرایط کار کردنو نداره الان منم هی فشار رومه بابام میگه یکی ول کن یعنی یا کار نرو یا باشگاه نرو منم نمیتونم خب بابام زورش میاد با ماشین همش به من اینور و اونور میبره براش خسته کننده شده انقدر فشار رومه امروز قصد داشتم ول کنم کارو از فردا نرم رفته خونه همسایه منصرفم کردم بعد حالا کم بدبختی داشتم خواهر رفیقمم باید ببرم سر همین کار چرا اینا نمیدونن بخدا هیچی نیست فعلا توش خلاصه که زندگی کلا باهام ید تا کرده خیلیم بد مچالم کرده

شما میگید چیکار کنم ؟

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

فقط طاقت بیار🥲🥲🥲

به نام خداوند بخشاینده مهربان/ والعصر/ ان الانسان لفی خسر/ قسم به زمان/ به راستی انسان در زیان بزرگی است. فخر رازى مىگويد: "انسان در دنيا مانند يخ فروشى است كه هر لحظه سرمايه اش آب مىشود و بايد هرچه زودتر آن را بفروشد و گرنه خسارت كرده است." دنيا مانند بازاری است که تمام مردم عمر و توان و استعداد خودشان را در آن عرضه مىكنند و فروش جنس در اين بازار اجبارى است. برندگان واقعی کسانی اند که عمر خود را با خدا معامله میکنند. آنان عمر فانی را باقی میگردانند.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط امدم

ک بنویسم بهت افتخار میکنممممم😍❤️🙃

یه درخواست کنم ازت؟💙🫂هر وقت کامنت منو دیدی تو اخرین تاپیکم یه کامنت یا دعای خیر برام بذار این یه دلگرمی و انرژی مثبته ک یکی از دور کمکم کرده منم قول میدم در اینده ادم مفیدی بشم برای کمک ب جون ادما

دوست دارم

منم خییلی تو قوی رو دوست دارم

ما شاللله بهت😍❤️

یه درخواست کنم ازت؟💙🫂هر وقت کامنت منو دیدی تو اخرین تاپیکم یه کامنت یا دعای خیر برام بذار این یه دلگرمی و انرژی مثبته ک یکی از دور کمکم کرده منم قول میدم در اینده ادم مفیدی بشم برای کمک ب جون ادما

فداتشممم مهربونولی حتی لایق افتخارم نیستم 🥲

هستی بخدا لایقشی و چه بسا بیشتر

من پسر دورم هست ۳۵ سال

علاف هی بخور و بخواب

تو دادی درس میخونی

برای بدن سالمت وررش میکنی

از همه مهمتر دنبال استقلال هم بودی

و یه تنه تنها کنار پدرت وایستادی

اگه تو افتخار نداری پس کی داره

لطفاااااا خواهرانه یه جی بهت بگم

دختری مث تو لیاقتس بهترین جایگاه اجتماعی

نهایت ۳ سال مونده تا رسیدن ب یه جایگاه خوب

تو این مسیر قاطی حس و عاطفه و دوست پسر و... نشو

فقط با همین ورژن قوی برو جلو

ک مطمئنم اینده ات خیلی باشکوه

یه درخواست کنم ازت؟💙🫂هر وقت کامنت منو دیدی تو اخرین تاپیکم یه کامنت یا دعای خیر برام بذار این یه دلگرمی و انرژی مثبته ک یکی از دور کمکم کرده منم قول میدم در اینده ادم مفیدی بشم برای کمک ب جون ادما

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش