هستی بخدا لایقشی و چه بسا بیشتر
من پسر دورم هست ۳۵ سال
علاف هی بخور و بخواب
تو دادی درس میخونی
برای بدن سالمت وررش میکنی
از همه مهمتر دنبال استقلال هم بودی
و یه تنه تنها کنار پدرت وایستادی
اگه تو افتخار نداری پس کی داره
لطفاااااا خواهرانه یه جی بهت بگم
دختری مث تو لیاقتس بهترین جایگاه اجتماعی
نهایت ۳ سال مونده تا رسیدن ب یه جایگاه خوب
تو این مسیر قاطی حس و عاطفه و دوست پسر و... نشو
فقط با همین ورژن قوی برو جلو
ک مطمئنم اینده ات خیلی باشکوه