2789
عنوان

چرا کار نیست

44 بازدید | 6 پست

من لیسانس ژنتیک دارم ۴ماه تموم کردم

۱۰جا برای منشی گری تو دیوار پیام فرستادم ، هیچ کردم پیامک یا باز نکردن یا دیگه زنگ نزدن

کل آزمایشگاه های شهرمون رفتم هیچکدوم ختی کارانوزی هم قبول نکردن

۳جا توی سایتای کاریابی هم رزومه فرستادم بازم زنگ نزدن


همه جا یا باید سابقه داشته یا پارتی


خیلیی حس بد دارم راستش 🥲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آزمون استخدامی بده جای خصوصی به درد نمیخوره

آزمون استخدامی فقط آموزش پرورش میتونم شرکا کنم

اونم شهرمون یه نقر آقا میخواد که سهمیه ۲۵درصد دارع

من میخوام از آبان اپلای کنم

برا تافل هم باید بخونم

دعا کن جور شه فقط برم

آزمون استخدامی فقط آموزش پرورش میتونم شرکا کنم اونم شهرمون یه نقر آقا میخواد که سهمیه ۲۵درصد دارع من ...

ببین واقعا حق داری و سخته منم الان دارم جای خصوصی کار میکنم از ساعت 7 تا 2 برای چقدر ؟ 8 میلیون و اکثر دختر پسرهای فامیلامون بالای 25 سال هستند و دنبال کارن جاهایی هم که حقوق کم میدن نمیرن والا تو خونه بشینی بیشتر میصرفه و اینکه از ته دلم میخوام همه چی اونجوری که میخوای پیش بره .....

تازه توی دیوار هم که اکثرا منشی میخوان پشیمون میشی از پیام دادم بس که پیشنهاد های ناجور میدم😐😑

ببین واقعا حق داری و سخته منم الان دارم جای خصوصی کار میکنم از ساعت 7 تا 2 برای چقدر ؟ 8 میلیون و اک ...

مممنونم بابت آرزوی قشنگت عزیزم

والا من خیلیی جاها پیام دادم اصن یا باز نمیکنن یا زنگ نمیزنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792