من لیسانس ژنتیک دارم ۴ماه تموم کردم
۱۰جا برای منشی گری تو دیوار پیام فرستادم ، هیچ کردم پیامک یا باز نکردن یا دیگه زنگ نزدن
کل آزمایشگاه های شهرمون رفتم هیچکدوم ختی کارانوزی هم قبول نکردن
۳جا توی سایتای کاریابی هم رزومه فرستادم بازم زنگ نزدن
همه جا یا باید سابقه داشته یا پارتی
خیلیی حس بد دارم راستش 🥲