لطفا نگید که دختر کلاس نهمی تو سایت چیکار میکنه
من 29 این ماه امتحان نمونه دولتی دارم و همتون هم میدونین که از پارسال ادغام شده با تیزهوشان ولی من همه چی رو در سطح کتاب بلدم و منبع دیگه ای بجز کتاب ندارم ولی ریاضی و علوم قسمت فیزیک رو مشکل دارم تو تستها باهاشون
کتاب تست 31 استان رو هم بیشترشو زدم ولی اصلا تست ریاضی و علوم نزدم یعنی من عید و بیشتر وقتا کلا تست از درسای عمومی مثل فارسی،مطالعات،عربی،دینی و قرآن میزدم
رشته ای که میخام برم هم انسانیه و فکر میکنم معدلم حدود19,5 اینا بشه که 30 درصد معدل تاثیر داره
توی این چندروز کتابهارو دوباره مرور کنم یا تست بزنم؟و اینم بگم چون هوش زیاد تاثیر نداره من اصلا تست نزدم ازش