2777
2789
عنوان

حس میکنم ک پسر

48 بازدید | 6 پست

فقط آدم رو از هدفش میندازه

هر کسی که میبینم موفقه تو رابطه نرفته بود اما کسی ک هیچی نشد و از زندگیش جا موند درگیر رابطه شد

البته استثنا هم هست

ولی خب خوشبحال کسی که پسر رو وارد زندگیش نکرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حرفت تا حدودی درسته عزیزم

ولی ب جنبه و اراده ی آدم هم بستگی داره ک تا چ حد خودش و اهدافش براش مهمن و ب قولی جنبه داشته باشه ک من متاسفانه جنبشو ندارم و تو ۱۸ سالگی تو بازه ای ک کنکور و نهایی دارم و وقت هم کمه دل دادم اونم بدجوررررر

حرفت تا حدودی درسته عزیزم ولی ب جنبه و اراده ی آدم هم بستگی داره ک تا چ حد خودش و اهدافش براش مهمن و ...

تو برگشتی به پنج سال پیش من ازش دور بشو این نصیحت منبع ک مث سگ پشیمونم چرا اون عوضی رو دوست داشتم الان خیلی وقته که حتی نمیدونم اون اشغال چیکار میکنه ولی از زندگیم منو انداخت

تو برگشتی به پنج سال پیش من ازش دور بشو این نصیحت منبع ک مث سگ پشیمونم چرا اون عوضی رو دوست داشتم ال ...

آره قربونت ما دخترا باید خودمون اولویت خودمون باشیم ولی بدبختی ما دخترا احساساتی بودن بیش از اندازمونه

ک میبینی طرف ی رفتار کوچیک انجام داده شایدم بدون قصد و نیت خاصی اما ما دخترا از همون رفتار کوچیک هزار تا سناریوی عاشقانه و مختلف میسازم تو ذهن خودمون ک همین ما رو از کار و زندگی و درس میندازه

واقعا بعضی اوقات از خودم متنفر میشم ک چرا ایقد احساسی ام و خیال پرداز

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز