گزاشتی لایک کن
قربونت برم اگه پارتنرته شاید ناراحته یا سرش شلوغه که سین میزنه جواب نمیده(مثبت فکر کن ولی اگه تنوع طلبه شاید ازت خسته شده🥲)
اگه هم دوستته حتما دستش گیر بوده
زیاده روی نکن داخل پیام دادن دیگه بیخیالش شو برو بگیر بخواب و زیاد پیام نده بزار اونم وقت بزاره تایپ کنه پیگیرت باشه ناز نکش و زیاد پیام نده چون بی ارزش میشی قربونت برم🥲🌷