0ماهـبانو0 مدیر استارتر عضویت: 1404/10/26 تعداد پست: 340 عنوان پیام استادم 74 بازدید | 7 پست خانم ها من از استادم یه ایمیل گرفتم حدود سه ماه پیش ولی بخاطر نبود نت و... از کلا یادم رفته بود این مدت چک کنم ایمیلم رو الان دیدم بعد سه ماه نمیدونم چی جوابشو بدم🤦🏼♀️بهم گفتن که پایان ترم رو خوب نوشته بودم و تشکر کردن ازم 1405/03/21 | 21:17 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هرمایینی عضویت: 1405/02/11 تعداد پست: 160 تشکر کن بگو نت اوکی نبود که جوابش بدیواالاا نت نبود دیگهه دو هفته ای بیشتر نیست نت اومده رهایش کن مرنجان خویشتن را..🕊️🌿
mcikdkjfhkhgfy عضویت: 1403/12/30 تعداد پست: 106 راستشو بگو و عذرخواهی کن بگو نتونستی و نت قطع بوده دیگه
kurdishboy_ عضویت: 1404/12/10 تعداد پست: 1227 حس میکنم اگه پسر بودید ، هرگز این ایمیل رو دریافت نمیکردید 😂
0ماهـبانو0 مدیر استارتر عضویت: 1404/10/26 تعداد پست: 340 حس میکنم اگه پسر بودید ، هرگز این ایمیل رو دریافت نمیکردید 😂 نه واقعا تو مقطع ارشد تو درس سختی مثل اون درس ۲۰ گرفتم😂
kurdishboy_ عضویت: 1404/12/10 تعداد پست: 1227 نه واقعا تو مقطع ارشد تو درس سختی مثل اون درس ۲۰ گرفتم😂 اآفرین ، این مورد ، استثنا ست ، ولی باز با کمی ارفاق 😂😂منم توی ارشد ، یه درس رو ۲۰ شدم ، یکی از دخترای کلاس که زیباترین دختر کلاس هم بود رفت به استاد گفت استاد این ۱۹.۵ شده ، چرا ۲۰ دادی ؟😂😂😂😂😂😂درس مکانیک آماری پیشرفته ، درس سختی هم هست
0ماهـبانو0 مدیر استارتر عضویت: 1404/10/26 تعداد پست: 340 اآفرین ، این مورد ، استثنا ست ، ولی باز با کمی ارفاق 😂😂منم توی ارشد ، یه درس رو ۲۰ شدم ، یکی از دخ ... 😂😂اره واقعا سخته درسا درک میکنم