سلام دوستان یه فیلم سینمایی قبلاً دیدم .سریال نبود فیلم بود
بعد خارجی بود آمریکایی یا اروپایی دقیق یادم نمیاد بعد یه خانومه بود که با پسر و دخترش از دست شوهرش فرار کرد کرد چون شوهرش خلافکار و در عین حال پولدار و نفوذی بود و خانواده رفتن سفارت خانه برای امنیت بیشتر در برابر شوهر بعد یه مدت به مردی میاد به ژنه میگه از اینجا فرار کنید آخر شب بعد میرسن به یه روستا که در اونجا یه آقا زن و بچه هارو میندازه در کامیون که دست شوهر بهشون نرسه وبا پلیس هم هماهنگ میکنه بعد مدتی که مرد میرسه خونه سریع پلیس ها میگیرنش
اگه اسم این فیلمو میدونید بی زحمت بگید