ای بابا 💔
ولی عزیزم اینو بدون
خشونت فیزیکی و روانی والدین، هرگز تقصیر شما نیست و تحمل چنین رفتاری برای هیچکس ساده نیست.
و برای رفع مشکلت هم اگر می بینی صلاح هست حتما با اورژانس اجتماعی و پلیس و مراجعه به مددکاران اجتماعی خودت رو از این وضعیت نجات بده
اگر نشد حداقل خودت رو از محیط و آدم های سمی دور کن
اگر بازهم نشد سعی کن ارتباطاتت. و باهاشون کن یا حذف کنی
و سعی کن باهاشون هم کلام نشی و اگر ایرادی ازت گرفتن سعی نکن خودت رو ثابت کنی بهشون چون هرچی بیشتر خودت رو براشون اثبات کنی و توضیحات اضافه بدی بیشتر نقطه ضعف میدی دست شون و اگر ازت هم سوالی پرسیدن با یک نه یا بله ساده جواب شون میدی که نگن بهمون بی توجهی کردی و به کار خودت خودت برس و خودت با چیزای دیگه مشغول کن