2777
2789
عنوان

درمان واقعی 👌

73 بازدید | 20 پست

درمانِ واقعی فقط این *نیست* که «یه دارو بخوری و تمام».*


پزشک و روانپزشک *خیلی مهماند* (تشخیص پزشکی،排除 علتهای جسمی، و دارو در صورت نیاز)، اما خیلی وقتها *به تنهایی کافی نیستند✋*. در کنار آن، *روانشناس/رواندرمانگر* نیز لازم است تا فرد مهارتهای اصلی را یاد بگیرد:


🍀 تنظیم هیجان، مدیریت خشم، درمان تروما، اصلاح الگوهای رفتاری، مرزبندی، و ساختن سبک زندگی سالم.

_______________________

جمعبندی:


اگر کسی حالش بد است، حق دارد کمک بگیرد؛ اما حق ندارد با تخلیه روی دیگران، دیگران را تبدیل به «باتری» یا «محل دفع فشار» کند. راه درست، درمان ترکیبی است:


🌿 پزشکی رواندرمانی تغییر مهارت و سبک زندگی.🌿

نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من سالهااا میلیونی خرج روان درمانی کردمفرقی نکرد اوضاعالان مشکل مالی هم دارممدام میگم کاش اصلا سمت ا ...

و بابت این موضوع هم واقعا متاسفم

الهی زندگی خیلی خوبی نصیب تون بشه🩷

نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈

من سالهااا میلیونی خرج روان درمانی کردمفرقی نکرد اوضاعالان مشکل مالی هم دارممدام میگم کاش اصلا سمت ا ...

شما یا مشکل تون روان نبوده

انرژیایی بوده

که مشکلات انرژیایی متافیزیکی حل میشه

یا خیلی عمیق بوده و نیاز به روانکاوی و جراحی های عمیق روان داشتید

یا روانشناس خوبی نداشتید

نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈

شما یا مشکل تون روان نبوده انرژیایی بودهکه مشکلات انرژیایی متافیزیکی حل میشهیا خیلی عمیق بوده و نیاز ...

من ۱۳تا روانشناس و روانپزشک در مدت ۸ ۹سال عوض کردم

با هرکدام حدود یکسال


همهههه میگفتند والدینت باید بیان

اما خب اونا نمیومدن که هیچ

من رو هم کتک میزدن چرا میری زندگیت رو برای غریبه ها تعریف میکنی


همه کسانی که رفتم بسیار معروف و سرشناس بودن

شما یا مشکل تون روان نبوده انرژیایی بودهکه مشکلات انرژیایی متافیزیکی حل میشهیا خیلی عمیق بوده و نیاز ...

روانکاوی هم رفته بودم

۷۴جلسه

بیشترین هزینه رو برای روانکاوی خرج کردم

هفته ای دو سه جلسه میرفتم

من ۱۳تا روانشناس و روانپزشک در مدت ۸ ۹سال عوض کردمبا هرکدام حدود یکسالهمهههه میگفتند والدینت باید بی ...

شاید پس مشکلت انرژیایی بوده و اصلأ ربطی به مشکلات روانشناسی نداشته 🤔

البته شاید

نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈

شاید پس مشکلت انرژیایی بوده و اصلأ ربطی به مشکلات روانشناسی نداشته 🤔البته شاید

مشکلات انرژیایی نمیدونم چیه


اما والدینم مدااام کتک میزنن و عربده کشی میکنن

پول نمیدن و اجازه سرِکار رفتن هم نمیدن

بی نهایت هم عقده ای هستن

بی نهایت شهوتی و بددهن(البته مادرم بیشتر)

کاری جز تمسخر و توهین ندارن

انگار با تمسخر بچه هاش؛انرژی میگیرن

مشکلات انرژیایی نمیدونم چیهاما والدینم مدااام کتک میزنن و عربده کشی میکننپول نمیدن و اجازه سرِکار رف ...

می تونم بپرسم چند سال تون هست ؟


نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈

مشکلات انرژیایی نمیدونم چیهاما والدینم مدااام کتک میزنن و عربده کشی میکننپول نمیدن و اجازه سرِکار رف ...

مشکل انرژیایی مربوط به حوزه متافیزیک هست

متافیزیک میگه مشکل شما بر می گرده به چاکراهای شما

و میگه اگر فلان مشکل رو داشته باشید ممکنه فلان چاکرای شما آلوده ، مسدود، دچار عدم تعادل و ضعیف باشه

و برای رفع این مشکل مثلا باید فلان چاکرا رو پاکسازی کنی


البته باز کردن و فعال سازی و متعادل سازی چاکراها بعدش مشکلاتی داره که هر کسی نباید فورا این روش ها رو انجام بده و اگر زیر نظر استاد واقعا متبحر متافیزیک جلو بره بهتر هست

نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈

۲۷

ای بابا 💔

ولی عزیزم اینو بدون

خشونت فیزیکی و روانی والدین، هرگز تقصیر شما نیست و تحمل چنین رفتاری برای هیچکس ساده نیست.


و برای رفع مشکلت هم اگر می بینی صلاح هست حتما با اورژانس اجتماعی و پلیس و مراجعه به مددکاران اجتماعی خودت رو از این وضعیت نجات بده


اگر نشد حداقل خودت رو از محیط و آدم های سمی دور کن

اگر بازهم نشد سعی کن ارتباطاتت. و باهاشون کن یا حذف کنی

و سعی کن باهاشون هم کلام نشی و اگر ایرادی ازت گرفتن سعی نکن خودت رو ثابت کنی بهشون چون هرچی بیشتر خودت رو براشون اثبات کنی و توضیحات اضافه بدی بیشتر نقطه ضعف میدی دست شون و اگر ازت هم سوالی پرسیدن با یک نه یا بله ساده جواب شون میدی که نگن بهمون بی توجهی کردی و به کار خودت خودت برس و خودت با چیزای دیگه مشغول کن

نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز