2777
2789
عنوان

فرق گذاشتن

165 بازدید | 37 پست

دوستان اگه مادرشوهرتون به بچه ی جاریتون جشن بگیره وبه بچه ی شما نگیره واکنشتون چیه؟هنوز بچم به دنیا نیومده ولی حس میکنم دلش نمیخواد بگیره جشن

فقط 7 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

کجایی هستید؟ حالا صبر کن اگه نگرفت اون موقع واکنش نشون بده

۱ـ من اینجا حقیقت رو میگم نه چیزی که دوست داری بشنوی ۲-درخواست دوستی به هیچ وجه پذیرفته نمیشود حتی شما دوست عزیز۳ـ لایک کردن همیشه به معنای تایید نیست گاهی لایک میکنم که بگم ریپلایتون رو خوندم ۴ـ وقتی برای کسی که درخواست راهنمایی داره وقت میذارم و کلی براش مینویسم توقع تشکر ندارم ولی حداقل یه لایک کنید بدونم ارزش قایل شدید و خوندید اینا جز آداب معاشرته و نشانه ادب و شخصیت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کجایی هستید؟ حالا صبر کن اگه نگرفت اون موقع واکنش نشون بده

نه الان که نمیشه چیزی بگم،نگرفت چی بگم؟به شوهرم اعتراض کنم؟

فقط 7 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

وا🤣🤣🤣🤣🤣

ینی به شما خنده داره که یه مادر بزرگ بین نوه هاش فرق بذاره؟به اون با عزت و احترام جشن بزرگ گرفتن،اگه به من نگیرند واقعا دلم میشکنه

فقط 7 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

بذار دنیا بیاد بعد فکرشو کن

همیشه عجولم واین عجول بودن باعث شده همیشه دعوا بیوفته تو زندگیم،خواستم راه حل بگیرم

فقط 7 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

نه الان که نمیشه چیزی بگم،نگرفت چی بگم؟به شوهرم اعتراض کنم؟

نگرفت به شوهرت بگو که من فکر میکردم چون برای اونا گرفته برای بچه ماهم میگیره و الان دلخورم

۱ـ من اینجا حقیقت رو میگم نه چیزی که دوست داری بشنوی ۲-درخواست دوستی به هیچ وجه پذیرفته نمیشود حتی شما دوست عزیز۳ـ لایک کردن همیشه به معنای تایید نیست گاهی لایک میکنم که بگم ریپلایتون رو خوندم ۴ـ وقتی برای کسی که درخواست راهنمایی داره وقت میذارم و کلی براش مینویسم توقع تشکر ندارم ولی حداقل یه لایک کنید بدونم ارزش قایل شدید و خوندید اینا جز آداب معاشرته و نشانه ادب و شخصیت

ب این میخندم ک هنوز بچت ب دنیا نیومده اینجوری داری بااعصاب و روان خودت بازی میکنی🤣🤣🤣دیوونه ای شای ...

اره بخدا بیخودی همش میشینم به این موضوع فک میکنم،اخه توحرفاش یجوری میخواد بهم بفهمونه جشنی نیس برات

فقط 7 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

ینی به شما خنده داره که یه مادر بزرگ بین نوه هاش فرق بذاره؟به اون با عزت و احترام جشن بزرگ گرفتن،اگه ...

ب این میخندم ک هنوز بچت ب دنیا نیومده اینجوری داری بااعصاب و روان خودت بازی میکنی🤣🤣🤣

دیوونه ای شایدم گرفت

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

نگرفت به شوهرت بگو که من فکر میکردم چون برای اونا گرفته برای بچه ماهم میگیره و الان دلخورم

مرسی عزیزم

فقط 7 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

اره بخدا بیخودی همش میشینم به این موضوع فک میکنم،اخه توحرفاش یجوری میخواد بهم بفهمونه جشنی نیس برات

بیخیال

مادرشوهرا همیشه ی جوری و ب نحوی عروس رو عذاب میدن

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

بیخیالمادرشوهرا همیشه ی جوری و ب نحوی عروس رو عذاب میدن

همیشه با حرفاش وفرق گذاشتناش عذابم میده،اونروز هم اعتراف کرد که فرق میذاره بینمون،ولی این واقعا فرق بزرگی میشه،خیلی عزت گذاشتن بهش بعد زایمان

فقط 7 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز