2777
2789
عنوان

مهریه یاااا

106 بازدید | 19 پست

اگه مطمئن باشید با شوهرتون عاقبت خوشی ندارید از نظر عاطفی واعصاب و با تعصبات قدیمی و احمقانه اش زندگی رو زهرتون کنه و تو خواستگاری کلی بهتون دروغ گفته باشه

ولی از لحاظ مالی تامینتون میکنه


ازش مهریه میگیرید یا چند سال با چرب زبونی و صبر ازش پول میگیرید جمع میکنیم یا بدون اینکه چیزی بگیرید ، میزارید میرید؟؟؟

بدون یه ریال میذارم میرم مهریه اش بخوره تو سرش وقتی خودش به دردم نخورده

اینجا هرچی به تو میگم رو دارم درواقع به خودم هم میگم. اگه همدیگرو تو دنیای واقعی میشناسیم به روی خودت نیار.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا چند سال با چرب زبونی پول بگیری ۲۰سال ۳۰سال دیکه نمیتونی به خونه ی میلیاردی ازش بگیری .وقتی سر حرفاش نمونده سر این خونه به نام زدن هم نخواهد ماند. جونتو بردار و فرار کن

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

والا با این شرایط توان موندن و صبر ندارم مهرم حلال جونم ازاد

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی با حرفات افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست.راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین. اسم کاربری ها اصلا یادم نمیمونه در نتیجه ممکنه تو یه تاپیک باهات بحث کنم و یه جا دیگه همو بوجی موجی کنیم مودی نیستم فقط بخاطر حرفات بوده :)

مهریه

برا چی بزارم برم حقمو میگیرم

دومیم راه نه چون کی حوصله داره چنین کسی تحمل کنه

برایِ اصیل بودن کافی ست که دروغ نگویی، آغازِ اصالتِ خوب همین است که نخواهی چیزی باشی که نیستی.

مهریه کفش آهنی میخواد عزیزم مگه قانون های زن ستیزی این مملکت رو نمیدونی

صبر و حوصله کن ازش پول بکن خودتو تامین کن بعدش طلاق بگیر

دوستان منselentia_6 نیستم اشتباه نگیرید من قبل از ایشون بودم اینجا 😊

رفتن ها رها کردن ها بی تکلیف هستند و عمرتون ب هدر میره!! بمونین اقدامات انجام داشته باشین تکلیف تون روشن کنین رها کنید

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

اگر از لحاظ مادی خانواده ات میتونن تامینت کنن یا مثلا شاغلی و الان بری قطعا بهتره تا جون تره ادم شانس زندگی بهترش بالاتره این اولا

دوم اینکه روح روانت خیلی گرون تر از هر چیزی تو دنیا هست پس بخاطر مادیات داغونش نکن تو دادگاه های ایران

سوم اگر بدون جنگ اعصاب میتونی چیزی از این زندگی برداری که فکر میکنی حقته و در زمان کم حتما اینکارو بکن ولی حواست باشه اعصاب و روانتو خرج اینا نکرده باشی

در کویر سبز عشق این سخن از من بگیر!  مرگ تو مرگ من است پس تمنا میکنم هرگز نمیر  
اگر از لحاظ مادی خانواده ات میتونن تامینت کنن یا مثلا شاغلی و الان بری قطعا بهتره تا جون تره ادم شان ...

مسیله ام مادی نیست

من دخترانگی و جوانیم تو این زندگیم رفته،پیش خودم میگم چرا رایگان باید از دستم بره؟

مسیله ام مادی نیستمن دخترانگی و جوانیم تو این زندگیم رفته،پیش خودم میگم چرا رایگان باید از دستم بره؟

چند سالته!؟ میفهمم چی میگی عزیزم حق دارین

من یه دختر دارم کل زندگیمو وقفش کردم نمیتونم حتی تصور کنم کسی یک دقیقه ازارش بده

در کویر سبز عشق این سخن از من بگیر!  مرگ تو مرگ من است پس تمنا میکنم هرگز نمیر  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز