همه شب نماز خواندن همه روز روزه رفتن؛ همه ساله از پی حج سفر حجاز کردن🕋ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن؛ دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن🗣به مساجد و معابر همه اعتکاف جستن؛ ز ملالی و مناهی همه احتراز کردن🤲🏽 شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن؛ ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن🌒به خدا قسم که هرگز ثمرش چنین نباشد؛ که دل شکسته ای را به سرور شاد کردن💞به خدا قسم که کس را ثمر آنقدر نبخشد؛ که به روی نا امیدی در بسته باز کردن🫂💙
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
توکل چیست:توکل بر خدا این است که بدانی مخلوق خدا نه سودی به تو می رساند نه ضرری .وازغیرخداکاملا مایوس و ناامید شوی(جبرئیل)،،،/جایی که راه نیست خداوند شاهراه می گشاید/لطفا برای هر کار خوبی که انجام میدی به هیچ کس نگو خودت هم خوبیت رو فراموش کن اینجوری قشنگتره....ودر آخر در این دنیا هیچ اتفاقی، اتفاقی،اتفاق نمی افتد
چرا جملات سطحیتان را با «ما مردها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است....
مادر و پدر من جدا می خوابن منم روم نمیشه چیزی بگم ولی عجببه برام
منم پدر و مادرم شصت و چهار سالشونه جدا میخوابن😂
ولی واقعا جون ها اینجورین؟
همه شب نماز خواندن همه روز روزه رفتن؛ همه ساله از پی حج سفر حجاز کردن🕋ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن؛ دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن🗣به مساجد و معابر همه اعتکاف جستن؛ ز ملالی و مناهی همه احتراز کردن🤲🏽 شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن؛ ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن🌒به خدا قسم که هرگز ثمرش چنین نباشد؛ که دل شکسته ای را به سرور شاد کردن💞به خدا قسم که کس را ثمر آنقدر نبخشد؛ که به روی نا امیدی در بسته باز کردن🫂💙
ن پس ازدواج میکنن که به هم دیگه نگاه کنن واقعا ما تو دنیا کسیو نمیبینیم بعد یه جنس مخالف مارو میگیره که فقط نگاه کنیم همو
ازدواج میکنن براچی؟
همه شب نماز خواندن همه روز روزه رفتن؛ همه ساله از پی حج سفر حجاز کردن🕋ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن؛ دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن🗣به مساجد و معابر همه اعتکاف جستن؛ ز ملالی و مناهی همه احتراز کردن🤲🏽 شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن؛ ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن🌒به خدا قسم که هرگز ثمرش چنین نباشد؛ که دل شکسته ای را به سرور شاد کردن💞به خدا قسم که کس را ثمر آنقدر نبخشد؛ که به روی نا امیدی در بسته باز کردن🫂💙
مهران مدیری گفت : عاشق شدین؟ناصرملک مطیعی : عاشق شدن که مهم نیست .اینکه تا آخر عمر عاشق بمونی و عاشق بمیری مهمه؛عشق به قربون صدقه های اولش نیست؛به وایسادنای آخرشه .!