2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم من مرکز این یو آی کردم صد و هفتادهزار تومن گرفتن ولی خصوصی نه ملیون بود

مگه برای ناباروری مرکز دولتی هم هست

تو تبریز مرکز دولتی هست؟

لطفا برای بچه دار شدن منم دعا کنید

مشکل من واژینیسموس هست

آنچه خوبان همه دارند رو من یکجا دارم😅 منم واژینیسموس بودم تا 6 ماه بعد درمان شدم ولی خب مشکلم تنبلیه شما به نظرم اگه مشکلی دیگه ای نداری روی درمان واژینیسموس وقت بذار دوا درمون برای بچه دار شدن اذیت کنندس

آنچه خوبان همه دارند رو من یکجا دارم😅 منم واژینیسموس بودم تا 6 ماه بعد درمان شدم ولی خب مشکلم تنبلی ...

چطوری واژینیسنوس رو درمان کردی؟من با دیلاتور نمیتونم

لطفا برای بچه دار شدن منم دعا کنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز