2777
2789
عنوان

زبونم تلخه

133 بازدید | 36 پست

لطفا سرزنش نکنید فقط راهکار بدین

من زبونم تلخه میدونین خیلی رکم

دل آدمایی که دوسم دارن رو میشکنم چه خانواده باشه چه دوست باشه هرکی که میخواد باشه

بعضی وقتا یه حرف رو میزنم بعد مث چی پشیمون میشم نمیدونمم چطور جمع کنم

ذاتا آدم مهربونیم ها ولی زبونم تنده و یکمم خودخواهم یعنی از این آدما که احساسات بقیه رو زیاد درنظر نمیگیرن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی خیلی ویژگی بدیهسعی کن کمش کنی یا حداقل سکوت کنی

نمیتونم هی با خودم میگم ملایمتر حرف بزن آروم تر ولی نمیشه

این بیچاره هاهم تا یه مدت تحمل میکنن بعدش دیگه از چشمشون میفتم

دل شکوندن خیلی بده ولی خب منم رکم معمولا حس میکنم بقیه هم ترجیح میدن نظر صادقانه بشنون تا اداهای فیک

اینجا هرچی به تو میگم رو دارم درواقع به خودم هم میگم. اگه همدیگرو تو دنیای واقعی میشناسیم به روی خودت نیار.

شوهر منم زبونش تلخه عین زهرماره . همیشه هم اشکمو در میاره با زبونش البته اون دستشم بیکار نمیمونه . ولی بعد ۸ سال هنوز عادت نکردم به حرفاش ... بعدش از دلم در میاره ولی چه فایده

لطفا لطفا این عادتتو ترک کن چون اطرافیانت ازت زده میشن

سعی کن کمتر حرف بزنی اینجوری بهتره تا ملت رو اذیت کنی

نمیتونم با

بخدا تو دلم هیچی نیست فقط بعضی وقتا خیلی بی پرده حرف میزنم

مثلا امشب داشتم به بابام میگفتم که من نمیتونم دانشگاه شهر دور برم دلم برا شما تنگ میشه برگشت گف ما یا مامانت بعد چون واقعا فقط دلم برا مامانم تنگ میشه گفتم مامانم بیچاره خیلی ناراحت شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به عشقِ💔

مستانه۶۹ | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز