_2345rahs مدیر استارتر عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 731 عنوان کاسپین انزلی 60 بازدید | 19 پست کسی داخلش مغازه یا پاساژ خوب میشناسه معرفی کنه 1405/03/21 | 00:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3700 ونوس ارزون بود وسایلاش که سوخت خب ونوس هست دیگه هنوزم یک مادر دهه ۷۰
_2345rahs مدیر استارتر عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 731 آرش مال، ماهان مال، برند سنتر،ونوسچندتان. همشو برو خب اینو میدونم .آرش مال به درد نمیخوره.فود کورت حالا خوبه.برند سنترم باید پولدار باشی
adrina1394 عضویت: 1404/02/02 تعداد پست: 581 خب اینو میدونم .آرش مال به درد نمیخوره.فود کورت حالا خوبه.برند سنترم باید پولدار باشی خب همین چندتاست دیگه. دیگه نمیشناسم
_2345rahs مدیر استارتر عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 731 وقتی میری کاسپین باید حوصله داشته باشی قشنگ بگردی ونوس قاطی لباسا ارزون و باکیفیت پیدا میشهآرش مال ط ... میدونستی یه سال پیش ونوس آتیش گرفت تموم شد؟
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3700 وقتی میری کاسپین باید حوصله داشته باشی قشنگ بگردی ونوس قاطی لباسا ارزون و باکیفیت پیدا میشهآرش مال طبقه دومش باید بگردیبرند سنتر هم تو معازه ها بگردی قاطی رگال ها چیزخوب پیدا میکنی یک مادر دهه ۷۰
adrina1394 عضویت: 1404/02/02 تعداد پست: 581 میدونستی یه سال پیش ونوس آتیش گرفت تموم شد؟ من یک ماه پیش رفتم ونوس کلی ظرف و دکوری و لباس خریدم. فلش راهنما زدن به سمت ونوس. اون انتهاست
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3700 میدونستی یه سال پیش ونوس آتیش گرفت تموم شد؟ ونوس بردن انتهای کاسپین یک مادر دهه ۷۰
_2345rahs مدیر استارتر عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 731 ونوس بردن انتهای کاسپین خیلی مسخرس ولی باز قیمتاش خیلی بالا تره.چون یه نفرم اونجا نمیرع
_2345rahs مدیر استارتر عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 731 من یک ماه پیش رفتم ونوس کلی ظرف و دکوری و لباس خریدم. فلش راهنما زدن به سمت ونوس. اون انتهاست اونور گرون تره ها
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3700 خیلی مسخرس ولی باز قیمتاش خیلی بالا تره.چون یه نفرم اونجا نمیرع چ ربطی داره پاساژ سوخته همون معازه دارا رفتن جای جدید اتفاقا خیلیم شلدعه یک مادر دهه ۷۰