2777
2789
عنوان

کلاس تزریقات

62 بازدید | 5 پست

مسجد محلمون کلاس تزریقات و بخیه کشی و فشار و... گذاشته پنجشنبه و جمعه ساعت ۸ صبح تا ۵ظهر و شنبه تا دوشنبه ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر. هزینش ۱ میلیون با مدرک . میارزه برم؟ یه تومن زیاد نیست؟


میگن ایاب ذهاب استادش ۴۰۰ تومنه

صندلی ۱۰۰ تومن و....

خب رو زمین میشینم

چقدر پول میگیرن اخههه🥲🥲

با مدرکش هیچ کار نمیشه کزد

مگه اینکه به دانش خودتون اضافه بشه

جیز،جیز،جیز،جیززززززززززز، اهل دعوا کردن و کل کل نیستم پس بیخودی تلاش نکن, اگر توهین و دشنام بهم بدی , جوابت رو نمیدم در واقع شعور و شخصیت و کلاسم اجازه نمیده باهات همکلام بشم, چون نادان را از هر طرف بنویسی نادان میشه.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه دختر اینجوری که کلاس تزریقات رفته ما تو فامیل داریم .هر کی هر چیش میشه یه دگزامتازون میخره میاد عضلانی بهش تزریق میکنه یه سیسی هم میگیره که اون سیسو دکتر مغز و اعصاب نمیگیره.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز