fvyvj مدیر عضویت: 1404/05/31 تعداد پست: 477 عنوان بییایید که | مشاهده متن کامل بحث + 56 بازدید | 27 پست شعر بگیم هر شعری که شنیدید و به دلتون نشست هرکس بد ما به خلق گویدما چهره ز او نمی خراشیم ما خوبی او به خلق گوییمتا هردو دروغ گفته باشیم 1405/03/20 | 13:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
liiiiliii عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1181 کافیست که تو، بپرسی احوالم راتا خوب کند سوالِ تو، حالم را همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
fvyvj مدیر استارتر عضویت: 1404/05/31 تعداد پست: 477 سی و شش درصد چشمان تو جنسش عسل است مابقی قهوه و فنجان شراب و غزل است
fvyvj مدیر استارتر عضویت: 1404/05/31 تعداد پست: 477 از کنارم رد شی چشمی به من ننداختی منکه بدبین نیستمشاید مرا نشناختی
liiiiliii عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1181 اونجا ک مولانا میگه: 'دلتنگم و دیدار تو درمان من است' همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
liiiiliii عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1181 در خیالم باخیالت بیخیالِ عالمم تاکه هستی در خیالم، با خیالت؛ خوش خیالِ عالمم... همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
liiiiliii عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1181 میگه ک_دیدنت حال مرا یڪ جور دیگر میڪندحال یڪ دیوانه را دیوانه بهتر میڪند:))) همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
liiiiliii عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1181 توبه کردم تا دگر هرگز نبینم روی او؛توبه شد بادی، وزید و بُرد دل را سوی او همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
liiiiliii عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1181 نَزَن،زَخمِ زَبآن،جُبرآن نَدارَد:)دِلی،چون بِشکَنَد دَرمآن؛نَدارَد:)🦋 همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
liiiiliii عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1181 نازِ چشمانِ تو را قاب کنم در دلِ شب،تا که مهتاب ننازد به جمالش هر شب . .💙 همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
fvyvj مدیر استارتر عضویت: 1404/05/31 تعداد پست: 477 شاخ خشکیم به ما سردیِ عالم چه کند؟پیش ما برگ و بری نیست که سرما ببرد
liiiiliii عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1181 شعر میگویم ولی معشوقهای در کار نیستآری من دیوانهام، دیوانه بودن عار نیست همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
liiiiliii عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1181 چالهای بر گونهات جآن مَرا آوار کرددیدن لبخند تو ، قلب مَرا بیچاره کرد! همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶