از اینکه دوس پسرم تا حالا یه شاخه گل هم برام نخریده ناراحتم. ببین موقع پریودیم و اینا کلی شکلات خارجی و عروسک اینا خریده ها 3-4 بار ولییی تا حالا گل اصلا. نمیدونم چطوری بهش بفهمونممم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خببب پس منتظر باش احتمالا بخره چون اونجوری که از حرفات برداشت کردم فکر نکنم خسیس باشه
خسیس نیست واقعا میبینم برا خودش هم خیلی خوب خرج میکنه ولیییی مثلا من میگم کیفمو خریدم 8 میلیون میگه چه خبرههه کیف چیه خب 2 میلیونیشو میخریدی کلا مخالف هر چیه برند هست
وای چه ربطی داره، همه که از اول هدفشون ازدواج نیست.
پس چیه؟
چی شد که وارونه شدیم؟💢رسیدیم به دوره ای که به چیزایی افتخار میکنن که یه روزی سبب خجالت بودن ،به خیانت میگن تجربه!به بی تعهدی، سبک زندگی!به بی اخلاقی، رک بودن!به فحشا، جسارت!به دیده شدن، موفقیت!به سطحی بودن، باحال بودن!و هرچرندی که خودشونم ازش ته دل راضی نیستن میگن "خود واقعیم"!
چی شد که وارونه شدیم؟💢رسیدیم به دوره ای که به چیزایی افتخار میکنن که یه روزی سبب خجالت بودن ،به خیانت میگن تجربه!به بی تعهدی، سبک زندگی!به بی اخلاقی، رک بودن!به فحشا، جسارت!به دیده شدن، موفقیت!به سطحی بودن، باحال بودن!و هرچرندی که خودشونم ازش ته دل راضی نیستن میگن "خود واقعیم"!
شاید چندسال طول بکشه و اصلا تهش به تفاهم نرسن.مگه فرمول داره آخه.
چه دیدگاهی🤦♀️
چی شد که وارونه شدیم؟💢رسیدیم به دوره ای که به چیزایی افتخار میکنن که یه روزی سبب خجالت بودن ،به خیانت میگن تجربه!به بی تعهدی، سبک زندگی!به بی اخلاقی، رک بودن!به فحشا، جسارت!به دیده شدن، موفقیت!به سطحی بودن، باحال بودن!و هرچرندی که خودشونم ازش ته دل راضی نیستن میگن "خود واقعیم"!