بچه ها من دیشب یه خواب عجیب دیدم
خواب دیدم تو حرم امام رضام... انقدر این خواب با وضوح زیادی بود که حتی جزئیات صحن طلای اقا رو واضح باهمه جزئیات رضریح رو صحن طلایی رو پرده های سبز رو میدیدم
تو خواب با یک نفر دیگه ام که الان یادم نیست ولی یکی از دوستامه یه دختر هم سن و سال خودمه باهم میریم و از صحن ها میگذریم و میرسیم صحن طلایی و کفشداری و پرده سبزارو کنار میزنیم و میریم جلو ضریح...این دوستم که با منه مدام باهام حرف میزنه ولی من به شدت گریه میکنم....جوری که به هق هق افتاده بودم و شدید گریه میکردم ...بعد از خواب بیدار شدم چشمام پر از اشک بود
کسی میدونه تعبیرش چیه؟