2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزيزم فكر نميكنم اذيت كنه بيشتر ميگن فرقش اينه كه بايد سزارين شي

پس چرا من قسم بالای شکمم اذیتم میکنه گاهی هم زیر قفسه سینم درد میگیره

باید از سوی خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود
بریچ ینی چی

قاعدتا بچه باید سرش رو به پایین باشه یعنی سفالیک باشه

اکه بجه با پا باشه یا بطوری که نچرخه  با_سن، پا یا شانه بچه دیواره پایین رحم باشه..میگن بریچ 

که میشه کیس سزارین حتما..

چون زایمان طبیعی فقط در حالتی که سر بچه پایین باشه

خدایا فراوانی و برکت و سرسبزی به سرزمینم عطا کن سرزمینی شاد و آباد و غنی از اخلاق آرزومه

به اون ربط نداره چون دوستمم باردار بود مي گفت بالاي شكمم و اذيت ميكنه انگار از تو پاره شده ولي بريچ نبود،باز مي خواي به دكترت بگو خيالت راحت شه ولي طبيعيه

ميشه براي سلامتي ني ني كوچولوم صلوات بفرستين؟!😇😘

من بریچه و بیشتر از پایین اذیت میشم همش پاهاشو اون پایین تکون میده حس میکنم داره میره توی واژنم

صدا میکنم ” تو ” را! این ” جانی ” که میگویی، جانم را میگیرد! نزن این حرف ها را! دل من جنبه ندارد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز