2777
2789
عنوان

اکو قلب جنین

392 بازدید | 26 پست

سلام، کسی هست انجام داده باشه. من فردا نوزده هفتم میشه مشاور ژنتیک گفت از نوزده تا بیست و دوهفته باید انجام بدم، اما تو نت نوشته تا نوزده هفته باید انجام بشه که اگه خدایی نکرده مشکلی داشت اجازه سقط بدن. میخواستم بدونم شماها کی انجام دادین و اینکه باید پیش متخصص قلب اطفال رفت یا دکتر سونو؟

ممنونم

اگر بپذیریم که همه ما از دم یک تخته کم داریم، زندگی دلپذیرتر خواهد شد.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پ چرا دکترم ب من هیچی نگفت 🤔 ایا حتما باید انجام بشه ؟

من چون بچه اولم قلبش سوراخ بود باید انجام بدم.

اگر بپذیریم که همه ما از دم یک تخته کم داریم، زندگی دلپذیرتر خواهد شد.
بعد ببخشین بچه اولتون بعدش مشکلش حل شد ؟

تا الان سوراخ قلبش کوچکتر شده دکتر گفت چیز مهمی نیست و دارو نداد، خدا رو شکر وزن گیریشم خوب بود. انشالله تا یه سال دیگه کامل بسته میشه، خیلیا این مشکلم دارن ولی ممکنه هیچ وقت نفهمن، ما هم تو سه ماهگی تصادفی متوجه شدیم.

اگر بپذیریم که همه ما از دم یک تخته کم داریم، زندگی دلپذیرتر خواهد شد.
تا الان سوراخ قلبش کوچکتر شده دکتر گفت چیز مهمی نیست و دارو نداد، خدا رو شکر وزن گیریشم خوب بود. انش ...

خب خداروشکر عزیزم 

انشاالله این یکی هیچ طوریش نیست و سالم میاد بغلت 


من توی ۲۴ هفته انجام دادم. توی سونوآنومالی گفتن دریچه tr دو طرفست. اکو رفتم مشکلی نبود و گفتن خیلی خ ...

خدا رو شکر عزیزم، من تو سونو آنومالی از دکتر پرسیدم گفت چیزی مشخص نمیشه

اگر بپذیریم که همه ما از دم یک تخته کم داریم، زندگی دلپذیرتر خواهد شد.
خدا رو شکر عزیزم، من تو سونو آنومالی از دکتر پرسیدم گفت چیزی مشخص نمیشه

آره توی سونو مشخص نمیشه. سونویی ک من رفتم پیشرفته بود و اکوکاردیو داشت عزیزم. دکترم رادیولوژیست نبود. متخصص ناهنجاری نوزاد بود ک تونست تشخیص بده

همون فاصله ای که خودتون گفتین انجام میشه یعنی از 19 هفته متخصص قلب اطفال باید این اکو رو انجام بده دکتر زنان تخصصش چیز دیگه ایه عزیزم دختر خاله من قلب جنینش توی اکو مشکل داشت دکتر متخصص زنان سن زایمان رو 2 هفته کمتر زد و مجوز سقط رو داد

انشالا که مشکلی برای شما نباشه

میشه بپرسم شما برای چی براتون اکو جنین نوشتن؟ 

آره توی سونو مشخص نمیشه. سونویی ک من رفتم پیشرفته بود و اکوکاردیو داشت عزیزم. دکترم رادیولوژیست نبود ...

منم پیش بکی از سونوگرافی های معروف کرج رفتم ولی انگار سرش خیلی شلوغ بود و سریع انجام داد فک میکردم کارش خیلی دقیقه. ببخشید دکترتون گفت تو بیست و چهار هفته اکو انجام بدین؟

اگر بپذیریم که همه ما از دم یک تخته کم داریم، زندگی دلپذیرتر خواهد شد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792