ممنونم لطف داری
نه نیازی به وکیل نیست وکیل ها هم دزدتر از دکترا ...
همه چیز مشخصه مدرک اثبات هست یعنی برای همه کسانی که این طاهری اعظم واسشون گند زده مدرک هست اداره جات ها حرام خور شدند نمیتونند جلوی این پست فطرت وایسند از کره زمین شوتش کنند بیرون ...هر اداره ای ببینی این بی وجدان آدم داره لعنت به همشون دچار عذاب الهی بشند انشالله.
ولی خدا بزرگه صبرش زیاده اما به وقتش تقاصش پس میده ظالم به ظلم خویش دیر یا زود گرفتار میشود شک نکن اینم الان چشمش و عقلش کور پول های ۳۰۰ میلیون زیرمیزی شده که داره مردم تیغ میزنه مردم هم که زود متوجه نمیشند میگم که مثلا یکیشون بعد چهارسال تازه فهمید که در حق اونم ظلم شده ...
یکی از کارکنان اداره گفت که همچین ادمایی که انقدر ظلم میکنند و به مادیات وابسته اند بین زمین و آسمان معلق میمونند طاهری اعظم هم از همون دسته هاست
حتی میگفت یک ارتوپدی بوده هوس پول زیرمیزیش بوده از طرف ۳۰۰ میلیون گرفته به طرف گفته تو که دیابت داری پات باید قطع بشه وگرنه فلان میشه و ... بعدا پای طرف قطع میکنه و اون شخص بعدا متوجه میشه که پاش نباید قطع میشده اصلا قند به پاش نزده بوده ک
خلاصه شاکی میشه و شکایت میکنه گفت اون ارتوپد اومد خودش،گردن گرفت گفت من طمع اون ۳۰۰ میلیون کردم و خودم میدونم نباید ماش قطع میکردم بعد این اتفاق یهو دچار سرطان خون شدم حالا واسه درمانش میرم آلمان پیش مسرم اونجا شیمی درمانی میکنم و گفت اون ۳۰۰ میلیون طرف بهش پس داد
اما چه فایده؟
نه اون ۳۰۰ میلیون واسه طرف پا میشه نه اون دکتر تاجره سرطانش درمان میشه هم خودش بدبخت کرد هم از بی علمی طرف سواستفاده کرد و در حقش ظلم کرد
واقعا چه قدر بعضی از ادما میتونند تا این حد کثیف باشند که به اسم شغل شریف دکتری و طبابت اینجوری سر مردم بلا بیارند
دکترا دیگه وجدان و شرافت و انسانیت گذاشتند زیر پا
اکثرا هم پشتوانه و حامی دارند هر کاری میکنند ترسی از گیر افتادن ندارند این وسط خدا باید جوابشون بده به بلایی دچارشون کنه که نه راه پیش نه راه پس داشته باشند