نازگلgfd مدیر استارتر عضویت: 1405/03/07 تعداد پست: 2 عنوان ارتودنسی 39 بازدید | 2 پست سلام عزیزان من ارتودنسی انجام دادم یک ماه و چند روزه بعدفک بالام سیم هاش انتهاش انگاری اضافه شده میدونین دلیلشو؟ 1405/03/12 | 22:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
احبرباققال عضویت: 1397/07/07 تعداد پست: 17 هدف ارتودنسی تکون دادن دندونا و منظم شدنشونه دیگه، الانم داره همون اتفاق میفته هر چند خیلی کم و کوچیکتر از میلیمتریجابجا شدنشون باعث به هم خوردن شکل اولیه پلاک ها و سیم ارتودنسی شده و نوک سیم زده بیرونبرین پیش دندونپزشک تهشو قیچی کنه
نازگلgfd مدیر استارتر عضویت: 1405/03/07 تعداد پست: 2 هدف ارتودنسی تکون دادن دندونا و منظم شدنشونه دیگه، الانم داره همون اتفاق میفته هر چند خیلی کم و کوچی ... مممنون