2777
2789
عنوان

کات کنم یا که

240 بازدید | 21 پست

بچه هایه دوست دارم که دختر خوب و ساده ایه ولی زیادی احمقه و یسری رفتارایی داره که از یه ادم سالم و با عقل خیلی دوره و وقتی این رفتارارو ازش میبینم اعصابم خورد میشه و وقتی باهاش میرم بیرون بیشتر از اینکه بهم خوش بگذره دیوانه میشم

میدونم اگه باهاش کات کنم تنها تر میشم ولی واقعا حوصله چنین ادمی رو ندارم

ایا باهاش کات کنم و خودمو راحت کنم؟!منطقیه این کار؟

عین منی

و الان تنهای تنهام

حس میکنم بقیه خنگن

یا حس میکنم اصن نمیفهمن چی میگم

کاراشونو درک نمیکنم و بنظرم احمقانن

مامانم و دخترخاله خوبن فقط

بقیه اصن حس میکنم تو یه دنیای دیگه ای هستن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه درباره احساست مطمئنی کات کن

وگرنه ممکنه پشیمون بشی

کاش میشد نهنگ 52 هرتز رو از نزدیک ببینم، اونوقت با تمام وجود بغلش میکردم و میگفتم: هیس! غصه نخور... من با تمام وجود درکت میکنم! چون خودمم هیچوقت شنیده نشدم و نخواهم شد، داستان تلخ زندگی ما هم اینجوری به پایان میرسه...

من پشیمون شدم. دلم براش تنگ شده

اقایون درخواست دوستی ندن🐄ماورای باور های ما،ماورای بودن ها و نبودن های ما، آنجا دشتی ست..فراتر از همه تصورات ، انجا تو را خواهم دید.🪼اگ کسی بی دلیل ازت متنفره،بهش ی دلیل بده

من دو تا دوست داشتم که احمق نبودن ولی رفتارای بدی ازشون دیدم ، کلا شخصیت هامون بهم نمیخورد و باهاشون کات کردم ( خطم رو عوض کردم و ... ) چون تاثیر بدی رو روحیم میذاشتن ، وقتم رو میگرفتن با مسائل الکی ( مثلا به دوست پسرش پیام بدم امتحانش کنم و ... ) و کلا ذهنمو بهم میرختن ولی چون خوبی هایی هم داشتن شک داشتم تا اینکه سر یه دعوا کات کردم و الان ۳ سال میگذره و واقعاااااا از تصمیمم خوشحالم.

فقط بعضی وقتا یادشون میوفتم ( دوستی سه نفره داشتیم اون دو تا صمیمی تر بودن ) ولی اصلا پشیمون نیستم.

عین منی و الان تنهای تنهام حس میکنم بقیه خنگن یا حس میکنم اصن نمیفهمن چی میگم کاراشونو درک نمیکنم و ...

توام مثل من سخت گیری

ولی سر این یکی واقعا حق دارم هرچی بگم

اگه درباره احساست مطمئنی کات کنوگرنه ممکنه پشیمون بشی

حقیقتش خیلی بررسی میکنم قبل تصمیم گیری ی چیزیو و فقط وقتی مطمئن بشم از رو منطقه انجامش میدم و الان کاملا مطمئنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز