2777
2789
عنوان

پستونک

49 بازدید | 4 پست

نوزاد من دو ماه و ده روز هست

قبل یک ماهگیش بهش پستونک میدادم و میخورد باهاش میخابید

ولی الان اصلا قبول نمیکنه

تا میزارم چندشش میشه صورتش روجمع میکنه وپستونک رو میندازه بیرون

یکی دوباری هم به شیشه این واکنش رو نشون داده

شبها عادت داره شیر خودم رو بخوره و بخابه ووقتی خوابش میبره باید براش نقش پستونک رو داشته باشم تا کم کم تو خواب بگیرم ازش


البته در کل بچه آرومیه معمولا گریه نمیکنه و اذیت کن نیست

به نظرتون نیازه مدل پستونک رو عوض کنم ؟ و بدم بهش پستونک؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

او خوووووودااااا ندیده دلم ضعف رفت براش🥲❤️

الهی خدا حفظش کنه برات 🤲

عادتش نده به پستونک دهنش بد فرم میشه کلا چیز خوبی نیست

۸۰🔒 ۷۵🔒 وزن هدف ۶۸🔒☺️ هر چی در مورد رژیم و کاهش وزن میدونید بهم بگین خوشحال میشم🙂همه ی این قفل ها یه روز باز میشه من مطمئنم به هدفام میرسم 🥺🥰زود نه ولی سعی امو میکنم برسم بهش🤗💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792