2777
2789
عنوان

حقوق شما

266 بازدید | 7 پست

حقوق شما چقدره؟

اگه راضی هستین بگین

راستی میگن خیلی جاها اداره کارم نمیدن

الان دیدم یه خانم تاپیک زده تو متن اش نوشته بود شوهرشون ماهی ۷۰ ملیون درآمد دارن..خییییلی خوبه

۹😐

من افتادم توی یه چاهِ پنج متری و تو،،،یه طناب سه متری برام انداختی پایین....بگم نیستی، دروغ گفتم...بگم هستی، خیلی کمه):                                                         برایت نوشته بودم که از وضع موجود به ستوه آمده‌ام و در فکر نجات دادن خود هستم؛ زمان زیادی گذشت، اما حقیقت این است که مفهوم «نجات» حتی نزدیک هم نشد به این امپراطوری خاکستر و ویرانی.                                               ‏یاد اون بچه میفتم که تو مدرسه رو کیفش نوشتن `خر` ...با غم و اندوه و بغض اومده خونه.. مامانش گفته عب نداره کیفت رو برات با صابون تمیز می‌کنیم..گفته کیف رو ول کن من خرم؟؟من که اینقدر با همه مهربونم):    حکایت مواجهه من با آدم‌هاییه که یهو ازشون عجیب‌ترین بی‌مهری‌ها رو میبینم...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون ۷۰ میلیون که بدبخت زنشو خون به جیگر کرده بود چه فایده داره

حقوق ما ۴۰ هست با کرایه خونه میشه ۵۰ ولی خداروشکر خوب زندگی میکنیم هم مسافرت هم لباس هم خوراکی و طلا میخریم

یکی از اقواممون مهندسه ۶۰ میگیره

آقایون محترم سایت لطفا درخواست دوستی ندید باور کنید همه ی خانما هرز نیستن آيا ميدانستيد حريص ترين موجود جهان چيست؟حريص ترين موجود جهان مگسه.يک جا مينشيند بعد ميگه نه بگذار آن طرف بشينم ،همش اين طرف و آن طرف ميشيند ميخواهد ببيند آن طرف چطوره. قانع ترين موجود جهان ميدانيد چيست؟قانع ترين موجود جهان عنکبوته ميرود يک گوشه تار ميزند همان جا مي ماند بلکه يک کسي از راه برسد يا نرسد.مولا علي ابن ابي طالب فرمودند:" در حيرتم از خلقت اين جهان که چگونه حريص تريني طعمه قانع ترين ميشود."قانون جهان اين است حريص ها طعمه قانع ها ميشون

سلام عزیزم

تو تاپیکتون کلی متن درمورد خوب نبودن نگه داشتن پول تو بانک و شرایط اقتصادی اینا نوشتم و یه سری راهکار گفتم که تاپیک تعطیل شد و پیامم نیومد☹️

حقیقتا الان خیلی خستم

اما اگه دوست داشتید دوباره بگم و راهنماییتون کنم،درخواست بدید فردا کلی از تجربیاتم و بهترین راهکار راهنماییتون میکنم

هنوزم میشه بهتر زندگی کرد اما اگه اراده شو داشته باشیم😉

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792