2777
2789
عنوان

کنکوریا

170 بازدید | 12 پست

سلام بچه ها من دوازدهمیم امسال تا دی خوب خوندم ولی بعدش کنکوری خوندن و ول کردم کلا الانم یه هفتس برا نهاییا خوندن و شروع کردم فرمول ۲۰ هم حل میکنم یه شرایطی دارم خانوادم اگه بخوام پشت کنکور بمونم حتما شوهرم میدن

کسی میدونه اگه معدلم ۱۸ و نیم یا ۱۹ بشه کنکور هیچی نزنم یا نهایت ۵ درصد برا هر درس بزنم چی میتونم قبول شم؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ابیاری گیاهان دریایی

واقها فکر کردید انقدر خفن و قشنگید که ما عکستونو از پروف کپی کنیم؟؟؟؟؟ پروف خودمم کپی نکن چیه دیگه؟؟؟ یعنی انقدر خودتو زیبا و هالیوودی فرض کردی ک ما کپی کنیم بذاریم پروفایل خودمون؟؟؟؟؟جل الخالق😶😶😶دوست بی ادبی دارم ک اعصاب نداره، گاهی کاربری دست اونه تعجب نکنید از شدت متفاوت بودن جوابها🥲.......

کسی که معدل ۱۹ میاره تو کنکور ۲۵تا ۳۰ میزنه

چرا انقد از تست وحشت داری

میخوام از احسان براتون بنویسم... آخ احسان فدای اون چشای عسلیت بشم😍دیگه تو نینی سایت معروف شدی کاربرا ازم میخان امضامو کامل کنم 😌🤣 احسان شوهر خیالی مه بالای شونصد بار هی ازم پرسیدین احسان کیه گفتم بنویسم حوصلم دیگه نمیکشه ج بدم.. خیلی ام بچه خوبیه 😂😂 تو خیالم دیگه

تجربی پایم خوبه پارسال معدل یازدهمم ۱۸ و خورده ای شد

نمرات درسات چند بودن؟

البته اگه فضولی نیس بگو منم میگم

زندگی همان جوانه است که روزی میروید و روزی میمیرد🌱... دور افکار و آرزوهایت حصار نومیدی نکش که تو همیشه میتوانی رویایت را خلق کنی...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز