سلام بچه ها من دوازدهمیم امسال تا دی خوب خوندم ولی بعدش کنکوری خوندن و ول کردم کلا الانم یه هفتس برا نهاییا خوندن و شروع کردم فرمول ۲۰ هم حل میکنم یه شرایطی دارم خانوادم اگه بخوام پشت کنکور بمونم حتما شوهرم میدن
کسی میدونه اگه معدلم ۱۸ و نیم یا ۱۹ بشه کنکور هیچی نزنم یا نهایت ۵ درصد برا هر درس بزنم چی میتونم قبول شم؟