2777
2789
عنوان

طرفدارای vampire dairies

215 بازدید | 43 پست

هیچی‌همینجوری گفتم‌بیاین یکم درموردش بحرفیم😊 اصیل هارو کیا میبینن؟

آدمهایی هستند که خیلی وجود دارند.نمی گویم خوبند یا بد،چگالیِ وجودشان بالاست.اصلا یک امضا هستند برای خودشان! افکار،حرف زدن،رفتار و هرجزئی از وجودشان امضادار است.اینها به شدت خودشان هستند.یعنی تا خودشان نباشند اینطور خاص و امضادار نمی شوند که! در یک کلمه،شارپ هستند و یادت نمیرود هستن هایشان را،بس که حضورشان پررنگ است و غالبا هم خواستنی.رد پا حک میکنند اینها روی دل و جانت،بس که بَلدند باشند...این آدمهارا هروقت به تورت خورد،باید قدر بدانی...دنیا پراز آن دیگریهای بی امضائی است ،که شیب منحنی حضورشان،همیشه ثابت است!

اسمشم اشتباه نوشتم آخر😆

آدمهایی هستند که خیلی وجود دارند.نمی گویم خوبند یا بد،چگالیِ وجودشان بالاست.اصلا یک امضا هستند برای خودشان! افکار،حرف زدن،رفتار و هرجزئی از وجودشان امضادار است.اینها به شدت خودشان هستند.یعنی تا خودشان نباشند اینطور خاص و امضادار نمی شوند که! در یک کلمه،شارپ هستند و یادت نمیرود هستن هایشان را،بس که حضورشان پررنگ است و غالبا هم خواستنی.رد پا حک میکنند اینها روی دل و جانت،بس که بَلدند باشند...این آدمهارا هروقت به تورت خورد،باید قدر بدانی...دنیا پراز آن دیگریهای بی امضائی است ،که شیب منحنی حضورشان،همیشه ثابت است!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کی هس😀

سریاله خاطرات خوناشام

آدمهایی هستند که خیلی وجود دارند.نمی گویم خوبند یا بد،چگالیِ وجودشان بالاست.اصلا یک امضا هستند برای خودشان! افکار،حرف زدن،رفتار و هرجزئی از وجودشان امضادار است.اینها به شدت خودشان هستند.یعنی تا خودشان نباشند اینطور خاص و امضادار نمی شوند که! در یک کلمه،شارپ هستند و یادت نمیرود هستن هایشان را،بس که حضورشان پررنگ است و غالبا هم خواستنی.رد پا حک میکنند اینها روی دل و جانت،بس که بَلدند باشند...این آدمهارا هروقت به تورت خورد،باید قدر بدانی...دنیا پراز آن دیگریهای بی امضائی است ،که شیب منحنی حضورشان،همیشه ثابت است!
عالیه من قبلن دیدم

اصیل هارم میبینی؟

آدمهایی هستند که خیلی وجود دارند.نمی گویم خوبند یا بد،چگالیِ وجودشان بالاست.اصلا یک امضا هستند برای خودشان! افکار،حرف زدن،رفتار و هرجزئی از وجودشان امضادار است.اینها به شدت خودشان هستند.یعنی تا خودشان نباشند اینطور خاص و امضادار نمی شوند که! در یک کلمه،شارپ هستند و یادت نمیرود هستن هایشان را،بس که حضورشان پررنگ است و غالبا هم خواستنی.رد پا حک میکنند اینها روی دل و جانت،بس که بَلدند باشند...این آدمهارا هروقت به تورت خورد،باید قدر بدانی...دنیا پراز آن دیگریهای بی امضائی است ،که شیب منحنی حضورشان،همیشه ثابت است!
من عاشق جرمی گیلبرت بودم😗

آره اینا چرا‌اینجوری بودن هردفعه با یکی‌بودن زوج جرمی و اون دختره بانیو دوس داشتم ولی وقتی بانی رفت با انزو فهمیدم بیشتر بهم میان

آدمهایی هستند که خیلی وجود دارند.نمی گویم خوبند یا بد،چگالیِ وجودشان بالاست.اصلا یک امضا هستند برای خودشان! افکار،حرف زدن،رفتار و هرجزئی از وجودشان امضادار است.اینها به شدت خودشان هستند.یعنی تا خودشان نباشند اینطور خاص و امضادار نمی شوند که! در یک کلمه،شارپ هستند و یادت نمیرود هستن هایشان را،بس که حضورشان پررنگ است و غالبا هم خواستنی.رد پا حک میکنند اینها روی دل و جانت،بس که بَلدند باشند...این آدمهارا هروقت به تورت خورد،باید قدر بدانی...دنیا پراز آن دیگریهای بی امضائی است ،که شیب منحنی حضورشان،همیشه ثابت است!
طرفدارشم عاشق دیمن م😍

منمممم دیمن و الایژا😆😆😆

آدمهایی هستند که خیلی وجود دارند.نمی گویم خوبند یا بد،چگالیِ وجودشان بالاست.اصلا یک امضا هستند برای خودشان! افکار،حرف زدن،رفتار و هرجزئی از وجودشان امضادار است.اینها به شدت خودشان هستند.یعنی تا خودشان نباشند اینطور خاص و امضادار نمی شوند که! در یک کلمه،شارپ هستند و یادت نمیرود هستن هایشان را،بس که حضورشان پررنگ است و غالبا هم خواستنی.رد پا حک میکنند اینها روی دل و جانت،بس که بَلدند باشند...این آدمهارا هروقت به تورت خورد،باید قدر بدانی...دنیا پراز آن دیگریهای بی امضائی است ،که شیب منحنی حضورشان،همیشه ثابت است!

عاشقشم

ديگه فيلم دراكولايي خوشگل نميشناسين؟؟؟

کاربر عزیز اگه ناراحت میشی رپلایت کنم رپلای دونتو ببند....  یا یه گوشه تو امضات بنویس رپلای نکنین 😵😵😵.   فک میکنی خیلی شاخی رپلایت میکنی بعد میگی باشما نبودم         نخیر نظر دادی باید جواب بشنوی دیر اومدی نخوا زود بری😵شاید برا همین کاراته که اینجایی

ولي بنظر من از همه خوشگلتر تو فيلم

دختر ساحره بود

خيلي جذابه😍

کاربر عزیز اگه ناراحت میشی رپلایت کنم رپلای دونتو ببند....  یا یه گوشه تو امضات بنویس رپلای نکنین 😵😵😵.   فک میکنی خیلی شاخی رپلایت میکنی بعد میگی باشما نبودم         نخیر نظر دادی باید جواب بشنوی دیر اومدی نخوا زود بری😵شاید برا همین کاراته که اینجایی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز