2789
عنوان

گل قاشقی

103 بازدید | 7 پست

سلام عزیزان گل قاشقی رو میتونم تو بالکن بذارم،توخونه اصلا رشدنمیکردازوقتی گذاشتم تو بالکن رشدش خوب شده،برگای جدیددرآورده ولی برای قدیمیش قهوه ای شدن ودارن میریزن

باید تو آفتاب سایه بزاری ...تو روز همش یوقت تو آفتاب نباشه ..منم دوستم گذاشته تو حیاط ولی چون زیر درخته سایه س ..عالی شده ..در ضمن یوقتا وقتی جابجا میکنی به گیاه شوک وارد میشه و باید یمدت بگذره که عادت کنه بهش ..خودم یه گل داشتم جاش و عوض کردم تا عادت کنه برگاش زرد میشد بعد خوب شد

به من بگو بریم قدم بزنیم تو🌧چای بخوریم،بخندیم ،دراز بکشیم زیر🌧من آدم این طبیعتم 💑

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

باید تو آفتاب سایه بزاری ...تو روز همش یوقت تو آفتاب نباشه ..منم دوستم گذاشته تو حیاط ولی چون زیر ...

اتفاقیه جاخوندم توجنگل گل قاشقی زیر سایه درختارشدمیکنه پس زیادآفتاب دوست نیست ممنون جواب دادی گلم

وقتی خوب شده بزار بمونه مامان منم میزاره توی حیاط در فصل بهر و تابستان

                                                                                                                 *اگه میتونی تصور کنی پس میتونی انجامش بدی*💪
آفتاب مستقیم بهش میخوره؟

نه کنار باغچه هست سایه درخت می افته رویش ولی هر وقت میزاریم توی خونه پشت پنجره آفتاب می افته رویش

                                                                                                                 *اگه میتونی تصور کنی پس میتونی انجامش بدی*💪
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792