باید تو آفتاب سایه بزاری ...تو روز همش یوقت تو آفتاب نباشه ..منم دوستم گذاشته تو حیاط ولی چون زیر درخته سایه س ..عالی شده ..در ضمن یوقتا وقتی جابجا میکنی به گیاه شوک وارد میشه و باید یمدت بگذره که عادت کنه بهش ..خودم یه گل داشتم جاش و عوض کردم تا عادت کنه برگاش زرد میشد بعد خوب شد