ronak1386 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 724 عنوان صورتمم 197 بازدید | 7 پست بچها من فلان صورتم خیلی خوب بود پوستش ولی بعد از یک مدت جوش زیر پوستی میزنم و اصلنم دستکاری نمیکنم ولی جاشون مونده ی طرف صورتمم فقط اینطوریه کسی راهکاری دارع بد خواستم کرم کاریزما بخرم کسی استفاده کرده ؟ 1405/03/08 | 12:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
queen99900055 عضویت: 1404/11/06 تعداد پست: 1220 منم جای جوش دارم تاپیک زدم منتشر بشه از داروخونه لایه بردار گرفتم البته باز برو مشکلت رو به داروخونه بگو ببین چی میدن بهت
sooosan12 عضویت: 1402/03/26 تعداد پست: 6157 رو بالشتیتو بشور احتمالا مال اون سمت صورتته بیشتر روش میخوابی
موچی_خور عضویت: 1404/02/27 تعداد پست: 1627 اگه یه طرف صورته احتمالا به خاطر رو بالشی هست هفته ای یک یا دو بار عوض کن و بشورش برای جا هاشم برو پیش دکتر داروخونه
ommoli عضویت: 1403/06/30 تعداد پست: 694 من جوش زیاد زده بودم قبلا لک قهوه ای رو صورتم بود سرم لایه بردار ویتالیر زدم و سرم ضد لک و روشن کننده آردن تو یک ماه جواب گرفتم عالی بود جای لک کاملا رفت هیچیش نمونده
ronak1386 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 724 من جوش زیاد زده بودم قبلا لک قهوه ای رو صورتم بود سرم لایه بردار ویتالیر زدم و سرم ضد لک و روشن کنند ... برگشت نداشت؟ کجا خریدی و چقد
ronak1386 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/20 تعداد پست: 724 رو بالشتیتو بشور احتمالا مال اون سمت صورتته بیشتر روش میخوابی میشورم مرتب
ommoli عضویت: 1403/06/30 تعداد پست: 694 [QUOTE=414238046]من جوش زیاد زده بودم قبلا لک قهوه ای رو صورتم بود سرم لایه بردار ویتالیر زدم و سرم ... نه اصلا از اسنپ شاپ برداشتم 700 بود با تخفیف400الآنم 80 درصد تخفیفه اگه میخوای بخری