2777
2789
عنوان

کاش مرد بودم

506 بازدید | 16 پست

@niniyar لطفا تایید کن عزیزم 🥀🌹

میشه کسی که احساسی مانند من داره درخواست بده متشکر میشم

و اینکه این امر اصلا غیر شرعی نیست تایید کن نی نی یار جان

....

از بچگی این حسو داشتم

I always come back

منم بچه بودم همین حس رو داشتم یعنی تا سن ۱۸ سالگیم .بعدش از سرم افتاد.

دیدم مردها هم خیلی هاشون در عذاب و سختی ها گرفتار میشن .

باز ما خانم هستیم حرفی نمیگن در مورد نداری . درخواست مهریه و .....

اما برای آقتیون خیلی بد حرف میگن کلا در عذابن

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بحث اینه که مرد بودن تو شرع و قانون ما عالیه همه چیز به نفعتونه

درسته

ولی مرد بودن تو عرف ما چجوریه ؟

هر که بامش بیش برفش بیشتر

۱ سال مث یه مرد زندگی کنه بعد ببینم نظرت همینه

درستهولی مرد بودن تو عرف ما چجوریه ؟هر که بامش بیش برفش بیشتر ۱ سال مث یه مرد زندگی کنه بعد ببینم نظ ...


۴تا کامنت گذاشتم درج نشد این پنجمی هست


شما یک کامنت گذاشتید بلافاصله درج شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز