iceberg مدیر استارتر عضویت: 1397/01/10 تعداد پست: 987 عنوان مانتواداری 220 بازدید | 16 پست سلام.دوستان مانتوشلواراداری شیک قیمت مناسب ازکجامیتونم تهیه کنم.به نظرتون بدورزم بهتره یاحاضری بخرم؟ 1397/03/09 | 21:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بارانیده عضویت: 1397/02/29 تعداد پست: 15965 مانتو اداری کلا خیلی گرونه اگه محل کارت خیلی رسمیه و ارزشش رو داره بخر اگرنه یه مانتو اسپرت خیلی خوشگلو ارزون بخر
iceberg مدیر استارتر عضویت: 1397/01/10 تعداد پست: 987 مانتو اداری کلا خیلی گرونه اگه محل کارت خیلی رسمیه و ارزشش رو داره بخر اگرنه یه مانتو اسپرت خیلی خوش ... محیط کارم که بانکه.حالانمیدونم مانتوخوب میتونم گیربیارم یابدوزم بهتره
بارانیده عضویت: 1397/02/29 تعداد پست: 15965 محیط کارم که بانکه.حالانمیدونم مانتوخوب میتونم گیربیارم یابدوزم بهتره خب پس ارزشش رو داره بخر به نظرم
dokhtare_bahar1 عضویت: 1396/03/27 تعداد پست: 11103 من تو هفت تیر زیاد دیدم . قیمتاشونم مناسب بود . کی فکرشو میکرد یه روزی حرفامونو به آدمایی بزنیم که هیچ وقت ندیدیمشون...
بحردرکوزه عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 935 مانتو اداری فقط ولیعصر بالاپله!جنس و کیفیت و قیمت عاااااااالی درمان اگر نیستی، درد روی درد نباش
iceberg مدیر استارتر عضویت: 1397/01/10 تعداد پست: 987 مانتو اداری فقط ولیعصر بالاپله! جنس و کیفیت و قیمت عاااااااالی کجاست دقیقا.مدلاش شیکن؟
iceberg مدیر استارتر عضویت: 1397/01/10 تعداد پست: 987 مانتو اداری فقط ولیعصر بالاپله! جنس و کیفیت و قیمت عاااااااالی قیمتاش توچه حدوده؟
بحردرکوزه عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 935 قیمتاش توچه حدوده؟ میدون ولیعصر و برو بالا. سمت سینما استقلال ، سمت چپتقریبا 3 تا کوچه بعد میدون، از هرکی بپرسی بالاپله نشونت میدنالانو نمیدونم ، من سه سال پیش یه مانتو شلوار خرییدم 85 تومن که هنوز میپوشم، عااااالین واقعاتمام دوستامم از اونحا خرید میکنن درمان اگر نیستی، درد روی درد نباش
بحردرکوزه عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 935 قیمتاش توچه حدوده؟ تو اینستاگرتم سرچ کن بالاپلهمدلا و قیمتارو ببین درمان اگر نیستی، درد روی درد نباش
iceberg مدیر استارتر عضویت: 1397/01/10 تعداد پست: 987 تو اینستاگرتم سرچ کن بالاپله مدلا و قیمتارو ببین مرسی گلم.لطف کردی.
iceberg مدیر استارتر عضویت: 1397/01/10 تعداد پست: 987 تو اینستاگرتم سرچ کن بالاپله مدلا و قیمتارو ببین عزیزم من کارهاش رودیدم تواینستاگرام.پس شماکاملاراضی هستی؟جنس کرپ هم داره دیگه؟