شامپو_تخم_مرغی مدیر استارتر عضویت: 1400/07/01 تعداد پست: 3907 عنوان قرمه سبزییی 80 بازدید | 4 پست لوبیا از قبل خیس نکردم اگه یه ۱۰ دقیقه یه ربع بزارم بجوشه همون کارو میکنه؟ تاپیک ها اکثرا متعلق به من نیستن❤️ 1405/03/04 | 10:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
smynrz عضویت: 1405/02/27 تعداد پست: 3738 من هیچوقت خیس نمیکنم میشورم میریزم تو خورش همون اول امپراطور بادها میشه اینجور خورشت تون
مامان_فندوق۵ عضویت: 1402/01/03 تعداد پست: 34303 نه خیس کردن فرق داره. من که دیگه لوبیا نمیریزم تو قرمه سبزیم 😄