چه بخوای چه نخوای آیندت به درس خوندن وابسته اس دوست نداری از این وضع بدی که هستی نجات پیداکنی ؟دوست نداری ماشین و لباس موردعلاقه وگوشی برا خودت با پول خودت بخری ؟دوست نداری جایی رفتی همه محترم باهات حرف بزنن بگن چیکار کردی که کنکورو جر واجر کردی؟میشه به بچه ماهم مشاوره بدی؟
من هم مثل تو بودم خشک بودم انگیزه نداشتم الان شروع کردمه دارم میخونم میخوام حقمو از این دنیا بگیرم تا خودت بلند نشی فایده نداره انگیزه مال یه روزه روز بعد فراموش میشه میخوام مامان بابامو سربلند کنم گوشیو بزار کنار واسه کنکور بخون برا نهایی بخون نهایی۵۷ روز دیگس کنکورهم میوفته شهریور مهر خیلی از بچه ها دیگه میدون رو خالی کردنه برنده کسیه که بشینه فقط بخونه امیوارم بعد پیامم نمیدونم اوضاع زندگیت چجوریه نمیدونم شاید وضع مالیت افتضاحه و امیدوارم اگه وضع مالیت خوب نیست قرار نیست کسی نجاتت بده از این وضع فقط و فقط خودتی که میت ونی همه چیووو عوض کنی کافیه بلند شی و از حاشیه ها دور بمونی بلندشو نچرخ تو روبیکا وسایت و اینور اونور توکل کن به خدا موهاتو گوچه ای ببند بشین بخون قول میدم بهت اگه صدتو بزاری و با برنامه بری جلو موفق میشی دوست من اگه تونستم تورو بلند کنم از این وضعیت و شروع کنی مثل بنز درس بخونی لایک کن بدونم میخوای شروع کنی و ورق زندگیتو برگردونی ،مامان جانم امیدوارم موفق شی شیرینی قبولیتو بخوریم بگی منم تونستم 🍇💖💖✌🏻 دوست دارم عزیزم امیدوارم بترکونی کنکور و نهاییتو امیدوارم جز بهترینا بشی فقط بشین و بخون