2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

انتخاب با خودته یا یه بار برا همیشه بلند میشی حقتو از این دنیا میگیری یا اینکه میشینی یه عمر حسرت میخوری که کاش اون سال درس میخوندم میرفتم دانشگاه بهم میگفتن خانوم د کتر خانوم معلم خانوم فلانی خسته نشدی از این وضع ؟دوست داری همونایی که بهت گفتن هیچی نمیشی بیان بخندن تو روت بلند شو دیگهههه زندگیت بسته اس به کنکور و امتحان یا حقتو میگیری یا میشینی تهش با یه ادم لو لول ازدواج میکنی

فمنیستم ، خوش باش که ظالم نبرد ره به منزل💖تازه وارد نیستم رمز کاربریمو فراموش کردمه😂💔🤦🏻♀️عرزشی درخواست ندهههه

اگه منتظری که انگیزه به وجود بیاد و بری سراغش، ۸۰ سالتم بشه وضعت همینه

کاری که انجام میدی، پاداشش انگیزست

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

منم ی مدت اینجوری بودم باشگاه نجاتم داد فقط تنها کاری ک میکردم این بود ک ب زووور خودمو میکشوندم باشگاه تنها کاری ک میکردم همین بود

اقایون درخواست ندید.مگه کوری؟ میگم مرد درخاست نده

چه بخوای چه نخوای آیندت به درس خوندن وابسته اس دوست نداری از این وضع بدی که هستی نجات پیداکنی ؟دوست نداری ماشین و لباس موردعلاقه وگوشی برا خودت با پول خودت بخری ؟دوست نداری جایی رفتی همه محترم باهات حرف بزنن بگن چیکار کردی که کنکورو جر واجر کردی؟میشه به بچه ماهم مشاوره بدی؟

من هم مثل تو بودم خشک بودم انگیزه نداشتم الان شروع کردمه دارم میخونم میخوام حقمو از این دنیا بگیرم تا خودت بلند نشی فایده نداره انگیزه مال یه روزه روز بعد فراموش میشه میخوام مامان بابامو سربلند کنم گوشیو بزار کنار واسه کنکور بخون برا نهایی بخون نهایی۵۷ روز دیگس کنکورهم میوفته شهریور مهر خیلی از بچه ها دیگه میدون رو خالی کردنه برنده کسیه که بشینه فقط بخونه امیوارم بعد پیامم نمیدونم اوضاع زندگیت چجوریه نمیدونم شاید وضع مالیت افتضاحه و امیدوارم اگه وضع مالیت خوب نیست قرار نیست کسی نجاتت بده از این وضع فقط و فقط خودتی که میت ونی همه چیووو عوض کنی کافیه بلند شی و از حاشیه ها دور بمونی بلندشو نچرخ تو روبیکا وسایت و اینور اونور توکل کن به خدا موهاتو گوچه ای ببند بشین بخون قول میدم بهت اگه صدتو بزاری و با برنامه بری جلو موفق میشی دوست من اگه تونستم تورو بلند کنم از این وضعیت و شروع کنی مثل بنز درس بخونی لایک کن بدونم میخوای شروع کنی و ورق زندگیتو برگردونی ،مامان جانم امیدوارم موفق شی شیرینی قبولیتو بخوریم بگی منم تونستم 🍇💖💖✌🏻 دوست دارم عزیزم امیدوارم بترکونی کنکور و نهاییتو امیدوارم جز بهترینا بشی فقط بشین و بخون

فمنیستم ، خوش باش که ظالم نبرد ره به منزل💖تازه وارد نیستم رمز کاربریمو فراموش کردمه😂💔🤦🏻♀️عرزشی درخواست ندهههه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز