2777
2789
عنوان

تعیین جنسیت

217 بازدید | 22 پست

خانمایی که نی نی های خودتون یا اطرافیانتون که به پشت باشه با پای بسته چی بوده

هفته 18 رفتم سونو واسه تعیین جنسیت دکتر گفته به پشته با پاهای بسته گفت نه به نفع پسر و نه دختر چیزی نمیبینم 

موندم هفته22 دوباره برم آنومالی

کسی تجربه داره😔😔

آوینا جونم که عشقه مامانه فندق تو راهی که نفسه خدایا شکرت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هنوزم جنسیت رو نمیدونم،پاهاش تو دهانه رحممه،بندنافم جلوشه😭😭😭

آخی عزیزم.نی نیا چقد شیطونک شدن😊

خداجونم مراقب سه تا عشقای‌ زندگیم باش ،دوقلوهام و باباشون😚😚😚
من هنوزم جنسیت رو نمیدونم،پاهاش تو دهانه رحممه،بندنافم جلوشه😭😭😭

عجب وروجکیه ایشالا صحیح و سلامت بیاد بغلت عزیزم

آوینا جونم که عشقه مامانه فندق تو راهی که نفسه خدایا شکرت
کلی خرما خوردم ولی نشد فک کنم زایمان کنم بفهمم😂😂

ای جان.عب نداره ان شاءالله سالم و سلامت بدنیا بیاد.

خداجونم مراقب سه تا عشقای‌ زندگیم باش ،دوقلوهام و باباشون😚😚😚
علایمتوبگوماخودمون سونوت میکنیم خخخخ

من تا هفته 15 ویار شدید الان خداروشکر بهترم عاشق چیزای ترشم شکمم اصلا پهلو ندارم جلو اومده کلا تو 18 هفته 3 کیلو زیاد کردم 

آوینا جونم که عشقه مامانه فندق تو راهی که نفسه خدایا شکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز