2789
عنوان

زیادی خودمونی

298 بازدید | 17 پست

دوستان همسر من هرموقع خواهرشوهرم میاد خونمون بهش میگه پذیرایی کنه ..ظرف هارو بشوره...مثلا بچه رو نگهداره ما بریم بیرون  یه جورایی خونه رو دستش میده...من اصلا راحت نیستم و میخوام یه مقدار احترام و سنگینی سر جاش بمونه...وقتی هم که به همسرم میگم زحمتش نده خودم انجام میدم ..

به تمسخر میگیره و افراط گونه تو کارها دخالتش میده

اینم بگم خواهر همسرم هم طوری هست که زیاد که صمیمی بشی یه جاهایی توهین هم لابه لاش بروز میده..میگین چیکار کنم؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بد بخت مثلا خواهر شوهره،رو سرش سوارید قشنگ😄

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
بد بخت مثلا خواهر شوهره،رو سرش سوارید قشنگ😄

ناراضیم هس حالا😂

حتی اگه فرشته هم  باشی همیشه ی نفر پیدا میشه ک از صدا بال زدنت خوشش نمیاد.!خودتو گرفتار حرف مردم نکن""🌸"

منم خوشم نمیاد مهمون، مهمونه حتی خواهر و برادر

برای برنگیختن حسادت اسب سوار خر نشو همین دیگه گفتم سوار هر خری نشین                                                                                         یه عده انگار دوراز جون ادم نیستن مثله ادم باهاشون حرف میزنی گاز میگیرن 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕متاسفانه بعضیارو نمیشه قانع کرد، باید به نفهمیشون احترام گذاشت                                به بعضی ها باید گفت کورمون نکنی با اون روشن فکریت چلچراغ
ناراضیم هس حالا😂

والا😄ابهت بدبخت و بردن زیر سوال بعد ...

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست

میگم نکنه تو خواهر شوهری اون عروسه(جم تیوی را خاموش میکند)

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز