2777
2789
عنوان

رابطه

780 بازدید | 10 پست

من ۱ساله ازدواج کردم و نتونستم رابطه جنسی برقرار کنم و اذیتم

لطفا یه تراپیست خوب معرفی کنید در این زمینه

جاهای زیادی رفتیم ولی کمک نکردن هیچ سنگ انداختن رو راهمون

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

با دکتر های دکتر ساینا مشورت کن گوگل بزن میاد هم نمیبینی هم به صورت غیر حضوری حرف میزنی اصلا چیزی نیست کمی توی ذهنت شاید نسبت به همسرت گارد داری یا از بچگی شاید از مرد ها ترسیدی. یکی از دوستان من همینطوری بود الان ماشاالله دو تا بچه داره اصلا نگران نباش با آرامش ادامه بده هرروز یک قدم جلوتر بری حله به خودت بگو چیزی نیست اصلا و البته مهارت همسرت خیلی خیلی مهمه در آرامش و اماده سازی شما

گاهی آدم با یه اشتباه ۱۹ نمیشه ، صفر میشه .

یکسااااااال ؟؟؟ باید خاموش روشن کنید اونجارو 🤦


کم کم دارم الاغ میشم

این پریشان احوالی را که میخوانی، داستان من است.من که نامم گم شده، و جسمم دفن میان این اوباش و الوات و هرزه و کفتار صفت. که همگی این صفات در شخصیت پدر من خلاصه شده. پدری که میخواست ستون و سایه بالای سر خانه و خانواده باشد حالا تبدیل شده است به یک دشمن خونی و که از هیچ ضربه ای بر پیکره خانواده دریغ نمیکند. آقایون عزیز درخواست دوستی ندید، من کلا از مرد جماعت بیزارم ، متنفرم ، نمونه بارزش بابای حرومی خودم . پس درخواست دوستی لطفااااااا نده چون اگه درخواست دوستی بدی انواع و اقسام فحش ناموسی رو بدرقه راهتون میکنم . گه منت روزگار ، گه منت خلق،///// ای مرگ بیا که زندگی مارا کشت. جسم قبر و جامه قبر و خانه قبر ///// باز لفظ زندگان عنوان ماست،،،،،،،،،مردای بی رگ تو تاپیکای من اظهار نظر نکنن،

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز