سلام دوستان یه سوال داشتم من اندیمشک زندگی میکنم به بازیگری و مدلینگ خیلی علاقه دارم چهره خوبی دارم و همه میگن قشنگی به نظرتون از کجا شروع کنم؟ توی شهر ما فکرنکنم دبیرستان برای بازیگری باشه مامانم میگه واسه دبیرستان اگه خواستی میفرستیمت شهر دیگه یا خودمونم باهات میایم . به نظرتون کدوم شهر بهتره برای این رشته؟ کسی تجربه داره ؟ اصلا موفق میشم؟