2777
2789
عنوان

راجب بازیگری

50 بازدید | 1 پست

سلام دوستان یه سوال داشتم من اندیمشک زندگی میکنم به بازیگری و مدلینگ خیلی علاقه دارم چهره خوبی دارم و همه میگن قشنگی به نظرتون از کجا شروع کنم؟ توی شهر ما فکرنکنم دبیرستان برای بازیگری باشه مامانم میگه واسه دبیرستان اگه خواستی میفرستیمت شهر دیگه یا خودمونم باهات میایم . به نظرتون کدوم شهر بهتره برای این رشته؟ کسی تجربه داره ؟ اصلا موفق میشم؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز