2777
2789
عنوان

کتک زدن همسر

21507 بازدید | 90 پست

من همسرم پسر خوبیه اما وقتی عصبانی میشه منو کتک میزنه .مشت میکوبه به سرم یا باکمربندش منو میزنه دیگه خستم کرده ازطرفی تو روزای دیگه باهم خوبیم و خیلی مهربون میشه.دیشب سر یه موضوع ساده انقدر کتکم زد.چیکار کنم که دیگه نزنه به خانوادم بگم یه کم بترسه؟؟درضمن ۵ ۶ ماه هست که ازدواج کردم اخه من این جور چیزارو پنهون میکنم ازخانوادم نمیخوام ازچشم بیفته

این جهان بی‌من مباش و آن جهان بی‌من مرو

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پسر خوبیه؟!!

یه صلوات برای سـلامـتی محمد سبحانم میفرستی😍اَللّهُــمَّ صَّــلِ عَــلَى مُحَمَّــدٍ وَ آلِ مُحَمَّــد وَ عَجِّــل فَرَجَهُــم تیکر تولد یک سالگی پسرمه(1398/8/21)

اگه میتونی خودت سعی کن مدیریتش کنی ،فعلا پای خانوادت رو وسط نکشی شاید بهتر باشه، ولی خب سعی کن باهاش وقتایی که حالش خوبه صحبت کنی و آگاهش کنی که چقدر کارش زشته، چون بعضی از مردا متاسفانه کتک زدن زن رو مردونگی میدونن

دانلود نمونه سوالات استخدامی و پروژه های دانشجویی و ....  http://file-marketing.blog.ir
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792