2777
2789
عنوان

مادر سمی

190 بازدید | 2 پست

با این مادر سمی چیکار میکنید دوستان؟

حتی بعد عقد همیشه تحقیرم میکنه با فحشای رکیک و تهمتای خیلی زشت.

دوستایی که 19سالگی ازدواج کردن و بچه دارن رو تو سر من میزنه همیشه و فکر میکنه خیلی کار بزرگی کردن

خواهرم که ازم بزرگ تره دائما باهاش دعوا میکنه و بارها به خودش و پدرم بی حرمتی کرده چه خودش چه شوهرش.بی احترامیاشم جلوی همسرشه اتفاقا ولی خیلی عزیزه!حتی شوهرش پدرمو از خونش بیرون کرد.خواهرم مادرمو جلوی شوهرش زد!!!!

ولی منی که خودم و همسرم خیلی احترامشونو داریم انگار نه انگار!کل زندگیشون من غمخوارشون بودم...


جور دیگر باید دید...


حتی وقتی سکوت میکنم بدتر میکنه.

منت هرکارشو میزاره سرم.10 روز مریض بودم مراقبم بود منت میزاره .باید میرفتم کجا؟؟؟

بعد مثلا یک کتابو سرجاش نزارم دعوا درست میکنه و شروع میکنه فحاشی .

فکر میکنم بعد اینکه رفتم خونه خودم بزور دوهفته یبار بیام فقط برای احترام ولی کلا بهش سرد شدم.لطفا نگید مادرته و اینا....مادر که فقط زایمان نیست !


جور دیگر باید دید...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز