nika123456 مدیر استارتر عضویت: 1404/10/09 تعداد پست: 270 عنوان جاری😅 106 بازدید | 4 پست خانوما من خودم جاری ندارم ولی کسایی که دارین. بگین جاری داشتن سخته؟ یا باهاش صمیمی هستین و رابطهتون خوبه؟ رابطه شوهرتون با برادرش چطوریه؟ 1405/02/19 | 09:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ziba_zibaei عضویت: 1402/11/04 تعداد پست: 4511 حد و اندازه نگه میدارم مشکلی نداریم خیلی صمیمی نیستم رابطه شوهرم باهاش عادیه
مریم۱۲ عضویت: 1397/08/03 تعداد پست: 14545 یه آدم فاقد اهمیت من همیشه فکر میکردم جاریم مثل یه دوست یاخواهر چه فرقی داره خوب بودیم یک دفعه خودش قهر کرد اصلا نفهمیدم سر چی فدای سرم البته .
nika123456 مدیر استارتر عضویت: 1404/10/09 تعداد پست: 270 حد و اندازه نگه میدارم مشکلی نداریم خیلی صمیمی نیستم رابطه شوهرم باهاش عادیه مرسی از جوابت عزیزم❤💩
nika123456 مدیر استارتر عضویت: 1404/10/09 تعداد پست: 270 یه آدم فاقد اهمیت من همیشه فکر میکردم جاریم مثل یه دوست یاخواهر چه فرقی داره خوب بودیم یک دفعه خودش ... مرسی از جوابت عزیزم💩💩❤