2777
2789
عنوان

بیایددددد

110 بازدید | 2 پست

حدودا ده روزی میشه که قرص گین آپ میخورم الان صورتم یکم پر شده قشنگ مشخصه ولی بدنم هنوز تغییر نکرده کسایی که خوردن بعد چند روز دقیقا چاق شدن و چقدر؟

اصن صبر ندارمicon

هیچ قرصی رو برای افزایش وزن نخور

مخصوصاً همین گین اپ رو

در ترکیباتش کورتون هست که باعث پوکی استخوان

و احتباس آب میشه صورت شما پر شده فقط آب زیر پوسته

بعد از قطع دارو این آب همراه ادرار خارج میشه

و پوستت چروک میشه و موهات می ریزه

قسمت دوم ترکیبش هورمونهای مردانه است که باز باعث

تجمع آب و نمک میشه و باعث ایجاد موی زائد در بدن میشه

خیلی عوارض داره وزنت هم بعد از قطع دارو

بر میگرده سر جای اول

هیچ قرصی رو برای افزایش وزن نخور مخصوصاً همین گین اپ رو در ترکیباتش کورتون هست که باعث پوکی استخوان ...

عوارض که میدونم داره اما واسه کسایی که خودشون از قبل زمینه مشکلاتی رو داشتن و اطلاع نداشتن قبلش باید اول از سلامتت مطمئن بشی بعدش بخوری یا اگه به بدنت نسازه قطعش کنی که مشکلی پیش نیاد و اینکه خیلی از آشناهامون حدودا دوسال پیش خوردن و هنوز که هنوزه اصلا لاغر نشدن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز