دوماه و خورده ای هست که بینیم رو عمل کردم ولی هنوز ورم داره تیغه های بینیم مشخص نیست اصلا و اطرافش ورم داره بینیم استخونی بود میترسم همینطوری بمونه بینیم از نیم رخ خوبه ولی از تمام رخ خیلی پهنه کسی اینطوری بوده؟ طبیعیه؟
کاملا طبیعیه عزیزم تا ۶ ماه الی یک سال ورم داری الان اصلا فرم اصلی بینیت مشخص نیست اصلا استرس نداشته ...
نمیدونی چقدر استرس دارم به خاطر این موضوع میترسم اصلا خوب نشه من مدل طبیعی عمل کردم ولی الان از نیم رخ راضیم تمام زخ اینقدر پهنه میخوام با کله برم تو دیوار😂💔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.