2777
2789
عنوان

ساده بودن💫

584 بازدید | 25 پست


ساده بودن انتخاب آدمای ضعیف نیست

انتخاب دلای پاکیه ک بلد نیستن پیچیده باشن اگه یه آدم ساده دو رو برته قدرشو بدون

چون سادگی توی دنیای امروز یه جور باارزش ترین نوع خاص بودنه👌



اگه استیکر و گیف نبود من نصف مهارت ارتباطیم رو از دست میدادم👍😕😄🫠 𓂃 ࣪ ִֶָ🦋་༘࿐ ⋆🪐⋆

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زیادی ساده بودن باعث سواستفاده وپرتوقع شدن طرف مقابل میشه طبق تجربه

دخترک خنده کنان گفت که چیست راز این حلقه زر راز این حلقه که انگشت مرا این چنین تنگ گرفته است به بر این همه تابش و رخشندگی است مرد حیران شد وگفت حلقه خوشبختی است حلقه زندگی است همه گفتند:مبارک باشد دخترک گفت:دریغا که مرا باز در معنی آن شک باشد سالها رفت شبی زنی افسرده، نظر کرد برآن حلقه زر دید در نقش فروزنده او روزهایی که به امید وفای شوهر به هدر رفته هدر زن پریشان شد ونالید که وای، وای این حلقه که در چهره او باز هم تابش و رخشندگی است حلقه بردگی و بندگی است!

ساده بودهن احمق بودنه منظورت؟ دوست دارم سیاست داشته یاشم سر هرچیزی

کی گفته اینا ینی سادگی ، اینکه خودت باشی و نقش بازی نکنی نمی گن سادگی

بعدشم احمق بودن با سادگی بودن خیلی تفاوت داره

آدمای خوب میگن ساده اما این طوری نیست خوب بودن آدم چیز خیلی کمیابیه مثل بقیه نیستن و...

واسه همین میگن ساده

وگرنه همین آدم های این چنینی بیشتر از هرچیزی متوجه همه چیز هستن

احمق نیستند

مقصد خاݣ اسـٺ به چـه میناز؎.."

منظور از سادگی همون احمق بودنه؟

نه این دوتا خیلی فرق دارن با هم😐

ادم بی شیله پیله اهل گول زدن نباشه

ظاهر و باطن یکی باشه ...

دلش پاک باشه


اگه استیکر و گیف نبود من نصف مهارت ارتباطیم رو از دست میدادم👍😕😄🫠 𓂃 ࣪ ִֶָ🦋་༘࿐ ⋆🪐⋆

ساده یعنی همون ساده لوح یا احمق بودنمنظورت صادق بودنه؟

نه اصلا

یعنی صداقت داره و همیشه خودشه

دو رو نیست

تو این زمونه بازم سعی میکنه پاک و با صداقت زندگی کنه

اگه استیکر و گیف نبود من نصف مهارت ارتباطیم رو از دست میدادم👍😕😄🫠 𓂃 ࣪ ִֶָ🦋་༘࿐ ⋆🪐⋆

کی گفته اینا ینی سادگی ، اینکه خودت باشی و نقش بازی نکنی نمی گن سادگی بعدشم احمق بودن با سادگی بودن ...

افرین

دقیقا همینه

اگه استیکر و گیف نبود من نصف مهارت ارتباطیم رو از دست میدادم👍😕😄🫠 𓂃 ࣪ ִֶָ🦋་༘࿐ ⋆🪐⋆

کی گفته اینا ینی سادگی ، اینکه خودت باشی و نقش بازی نکنی نمی گن سادگی بعدشم احمق بودن با سادگی بودن ...

کلا..

من دوست داشتم سر هرچیزی سیاست داشته باشم

Your eyes say everything

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز