masih2m مدیر استارتر عضویت: 1405/02/16 تعداد پست: 4 عنوان بلوغ زودرس 158 بازدید | 4 پست بچه ها پسرم تازه 16سالش شده، بردم دکتر غدد گفت به سن بلوغ رسیده دیگه رشد قدی نداره شاید 1یا2سانت خیلی ناراحتم کیا مثل من همچین مشکلی داشته بلند شده؟ 1405/02/16 | 12:20 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ژوااآن عضویت: 1405/02/04 تعداد پست: 1521 قدش چنده؟ ورزش نمیکنه؟ تقریبا هر چیزی که به تو میگم رو در واقع دارم به خودم هم میگم.
honey828 عضویت: 1404/12/09 تعداد پست: 1893 اونطور نیست که دیگه رشد نکنه رشد میکنه ولی کم.ویتامین دی و کلسیون و پروتئین بخوره.ورزش ورزش ورزشببرش یه دکتر دیگه ببین براش امپول هورمون ترشح میکنن یا نه
masih2m مدیر استارتر عضویت: 1405/02/16 تعداد پست: 4 قدش چنده؟ ورزش نمیکنه؟ قدش171از بچگی فوتبال خیلی تحرک داره
ژوااآن عضویت: 1405/02/04 تعداد پست: 1521 قدش171از بچگی فوتبال خیلی تحرک داره قدش خوبه عزیزم مگه اینکه میانگین شما و همسرتون بالای ۱۷۵ اینا باشه تقریبا هر چیزی که به تو میگم رو در واقع دارم به خودم هم میگم.
masih2m مدیر استارتر عضویت: 1405/02/16 تعداد پست: 4 اونطور نیست که دیگه رشد نکنه رشد میکنه ولی کم.ویتامین دی و کلسیون و پروتئین بخوره.ورزش ورزش ورزشببرش ... بردمش پیش دکتر علی طالع خیلی دکتر خوبیه گفت اصلا آمپول براش فایده نداره از بچگی ورزش میکنه خودشم ناراحته