کسی اینجا تعبیر خواب بلده ؟
من حدود یک سالی هست مدام خواب میبینم با یه اشنا ازدواج میکنم هر بار خواب میبینم موضوع ازدواجه یا با خوشحالی داریم بهم میرسیم . ولی من اصلا به طرف فکر نمیکنم یا علاقه خاصی ندارم ولی چون باهم بزرگ شدیم خب دوستش دارم ولی نه اونطوری ک عشق باشه شاید به عنوان همبازی بچگی و اینا . جفتمونم مجردیم . تعبیرشو کسی بلده؟