2777
2789
عنوان

حس ششمی

447 بازدید | 20 پست

کسی اینجا تعبیر خواب بلده ؟

من حدود یک سالی هست مدام خواب میبینم با یه اشنا ازدواج میکنم هر بار خواب میبینم موضوع ازدواجه یا با خوشحالی داریم بهم میرسیم . ولی من اصلا به طرف فکر نمیکنم یا علاقه خاصی ندارم ولی چون باهم بزرگ شدیم خب دوستش دارم ولی نه اونطوری ک عشق باشه شاید به عنوان همبازی بچگی و اینا . جفتمونم مجردیم . تعبیرشو کسی بلده؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

جانا خواب زن چپه حتما خوبی در راهه♡♡♡

خواب ظن درسته

بذارید همینجوری که سخته و توی فقط همین یک زندگی ای که دارم سبز زنده بمونم و چندتا بهار و تابستون دیگه رو ببینم.من گرما و سرما و نور و تاریکی و سبزی و خشکی و ماه و خورشید و سکوت و صدا و همه چیز رو بینهایت دوست دارم.

بهش فکر میکنی تو بیداری نه صرفا از روی علاقه مثلا یه چیزی رو تو ذهنت بهش توضیح میدی؟

نه تو بیداری فقط وقتایی فکر میکنم که خوابشو میبینم همش میگم نکنه نشونه ای چیزی باشه

بهش فکر میکنی تو بیداری نه صرفا از روی علاقه مثلا یه چیزی رو تو ذهنت بهش توضیح میدی؟

تو بیداری نه فقط وقتایی که خوابشو میبینم بهش فکر میکنم میگم نکنه نشونه ای باشه این خوابا

جانا خواب زن چپه حتما خوبی در راهه♡♡♡

اصلااااااا قبول ندارم

به شخصه تک تک خواب هام تعبیر میشن

خیلی ها ازم خواهش میکنن خوابشون ببینم 😂

البته خوابی تعبیر میشه که از قبل توی فکرش نباشی و خیلی یهویی باشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز