behzadidehgani مدیر استارتر عضویت: 1404/12/29 تعداد پست: 128 عنوان خانمای عزیز 71 بازدید | 2 پست کیا هنوز جوراب نازک میپوشن ؟من مراسم ختم میخوام برم بپوشم خز نیست؟ 1405/02/15 | 09:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
behzadidehgani مدیر استارتر عضویت: 1404/12/29 تعداد پست: 128 چرا باید بپوشی؟خب ی جوراب مشکی دیگه بپوش خب قشنگتر نیست ؟