2777
2789

به نظر من بیشترین سختی عمل بینی استرس خوباز آب در اومدنه بعد از عمله.

مراقبت بعد از عمل از خود عمل سختتره و نتیجه از همش نگران کننده تره چون تا به سرانجام برسه کلی استرس و نگرانی می کشی و بعضی وقتا اصلا از اینکه عمل کردی پشیمون میشی.

پیساپیش مبارکت باشه امیدوارم نتیجه همونی بشه که میخوای.

سوراخ قطره ای نمیکنه یعنی چی؟برای درد بعد از عمل مسکن نمیده؟اگه درد داشته باشی میشه بخوریبرای شما چن ...

ینی خیلی سوراخا رو جمع نمیکنه در حد معمول

درد داشته باشی شیاف یا استامینفون میتونی بخوری من چون ب تعطیلی عیدغدیر خوردم 6روز تامپون داشتم

کلا استخونیا قشنک میشن اینجور میگن ولی خوب عمل میکنه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برای هزینه عمل چی روز عمل کارت میکشی؟

4م روز مشاوره بیعانه دادم

3روز قبل عملم پیام داد الباقی رو شبا کردم

تهرانم اره

رفتم کلینیک مرکز جراحی سعادت آباد

8.15رفتم اتاق عمل ساعت 9.30اومده بودم تو بخش


به نظر من بیشترین سختی عمل بینی استرس خوباز آب در اومدنه بعد از عمله. مراقبت بعد از عمل از خود عمل س ...

اره واقعا دوران نقاهتش سخته

بیشتر تو مخه

من الان دیگ دارم جون میدم برای نوشابه و فست فود

1ماه هم پر بشه حمله کردم ب فست فودی

ینی خیلی سوراخا رو جمع نمیکنه در حد معمول درد داشته باشی شیاف یا استامینفون میتونی بخوری من چون ب تع ...

یا خدا شش روز

من فوبیا دارم چطور تحمل کنم

،بعد از عمل واقعا باید غذا هارو بدون نمک یا حتی ادویه مث زردچوبه بخوریم؟

یا خدا شش روزمن فوبیا دارم چطور تحمل کنم ،بعد از عمل واقعا باید غذا هارو بدون نمک یا حتی ادویه مث زر ...

تا 3 روز 4روز اگ دیگ خون ابه نداشتی میتونی بری بکشی من ک اصن نمک نمیریزم

بدون ادویه میخوردم

زردچوبه خاصیت ضدالتهابی داره

بعدش میتونی کم نمک بخوری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز